Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Shoppingtråd

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-09, 16:28   #381
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Shoppingtråd

Eh, litt påvirket.

Shoppa litt jeg og!

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 18:02   #382
Kneazle
Passiv

Standard

Guniss: Men de er utrolig søte, da!

Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 19:30   #383
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fikk endelig tak i disse til vesla, Superfit goretex overgangssko. (også har jeg handlet altfor mye på ebay i det siste....pakker i postkassa nesten hver dag Samt masse andre klær både til liten og stor......gøy å shoppe

Vedlagte bilder
Filtype: jpg superfit.jpg (29,3 KB, 13 visninger)
Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 20:00   #384
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har gått berserk i butikkene de siste dagene. Iben har fått litt fra Name It, det samme har Jørgen. I tillegg har førstnevnte fått seg noen lekre klær fra Noa Noa og ClaireDK.

Fant også Adidassko til Iben. Three stripes, de siste med lisser de hadde igjen. Jeg ergrer meg over at de nå kommer med borrelås. Fatter ikke hvorfor de skal tulle med klassikerne. Ibens ligner disse, hvite med svarte striper.

I str 27, hun burde strengt tatt hatt 28. Men jeg fikk litt rabatt og de varer nok ut våren/forsommeren. Så får jeg bare håpe på at Adidas tar til vettet og kommer tilbake med de skikkelige skoene til neste år.

Ellers venter vi på denne jakken, samt bukse, til barnehagebruk. Kjøpte fjorårets lyserosa på salg til hjemmebruk.

Gammel 23-03-09, 20:46   #385
Macky
Flink jente

Macky sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Litt sommerklær til storesøster:

+ en kjole

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 21:08   #386
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Guniss: Åh, de var fiiine!

Gammel 23-03-09, 21:53   #387
Corbeille
...med jordbær...

Corbeille sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Corbeille er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Fikk endelig tak i disse til vesla, Superfit goretex overgangssko. (også har jeg handlet altfor mye på ebay i det siste....pakker i postkassa nesten hver dag Samt masse andre klær både til liten og stor......gøy å shoppe

Disse var skikkelig fine. Hvor fant du de?

Corbeille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 22:56   #388
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Corbeille, her.

Disse var skikkelig fine. Hvor fant du de?

Sannergata Skotøimagasin i Oslo (kryss Toftesgate/Sannergata).

Så de i Arendal også, samt at de har dem i små str på www.brandos.no

Gammel 23-03-09, 22:57   #389
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Høh? Overgangssko? Vi ahr kjøpt noe lignende til Kløver, men tenkte liksom at de skulle vare hele sommerhalvåret? Pluss sandaler, da. Hva er egentlig forskjellen mellom overgangssko og vanlige joggesko, bortsett fra gore-tex-membranen?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 07:44   #390
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Vi har de superfit skoene bare i blå. Vi har brukt de siden i høst. Men hadde de ikke vert på vei til å bli for små nå hadde vi brukt de i sommer og.
Kjempegode sko!

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 09:32   #391
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Høh? Overgangssko? Vi ahr kjøpt noe lignende til Kløver, men tenkte liksom at de skulle vare hele sommerhalvåret? Pluss sandaler, da. Hva er egentlig forskjellen mellom overgangssko og vanlige joggesko, bortsett fra gore-tex-membranen?

Overgangssko er en litt kraftigere sko enn joggesko, ikke nødvendigvis med goretex men mange av dem har det.
Vi kjøper heller ikke overgangssko, ser ikke helt behovet så lenge det bare er snakk om noen ukers bruk på vår og høst og de vi kjøper om våren ikke passer når høsten kommer.
Vi går rett fra vintersko og over i joggesko.
Men vi voksne her i huset har overganssko, synes det er behagelig å ha på denne tiden i stedet for tykke vinterstøvler. Joggesko orker jeg ikke ennå, det blir for kaldt. Men jeg vokser ikke ut av mine da.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 19:42   #392
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kjøpte ei kul dongeribukse (med lilla knapper) og lilla bluse idag !
Ja, det ER lilla, ikke blå som det kan se ut til...

Kjøpte også ei kåpe i dongeri (samme stoff som buksa) til ei jente som har bursdag i april.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-09, 23:16   #393
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Vi bruker "overgangssko" på vår og høst, samt andre kjøligere dager hvor det er vått i gresset osv.....Deilig å slippe støvler når man kan . Dessuten brukes skoene en god del på hytta når vi går på tur.

Her brukes goretex sko mye, både på liten og stor

Gammel 25-03-09, 00:46   #394
Evita
Superduperaktiv

Evita sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Evita er populærEvita er populærEvita er populær
Standard

Shoppet litt til lillebror:

Reimatecdress til neste vinter.

Vindstopperfleece fra Kappahl.

Nova Star bukse. Veldig myk og god!

Evita er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 11:42   #395
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Jeg skal en tur på Monocico til uka.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-09, 16:01   #396
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Så fikk vi handlet litt i dag også....på salg til og med.

Sønnen min skulle ha skatelue i går, men finnes ikke jo nesten ikke tynne luer enda. Men da vi prøvde på H&M fant han en han på død og liv skulle ha. Når vi kom hjem var det hull i den alt, så måtte bytten den i dag.

Da komme jeg over et stativ med helt greie, fine genser.
50kr stk for de tre med hette og 30kr for den tynne. Luene kostet 50kr, minsten har genser som hører til lua med de figurene på, kjempe søt.

Så et godt kjøp, 280kr for alt på bilde betalte jeg.

Og så har ungene fått den romstasjonen til Wall-e av moffa forrigehelg om noen har sett den?? Den koster ny 799kr, men han hadde kjøpt den for svimlende 79kr. Så kom jeg over noen figurer som hører til i dag. Dem koster vanligvis 79kr stk, men var først satt ned til 25kr, men jeg fikk alle tre for 30kr. Så nå blir ungene glade når dem kommer hjem...

Moro med sånne "røver"kjøp innimellom.

Også fikk jeg dressene fra Sparkjøp i dag, men skal se om jeg får tatt bilde av dem med dressene på også legge dem inn. Bare de passer da.

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 20:32   #397
M&S
Erfaren

Medlem siden: Oct 2008
M&S er litt kulM&S er litt kul
Standard

Til storebror:

Til lillesøster:

M&S er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-03-09, 23:53   #398
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Jeg har trøsteshoppet hos Blafre. Er de ikke søte?

Den blå Bambi mat(?)boksen var bare lekker. Så det egentlig var til oppbevaring, men kunne vel brukes til mat også? Storesøster har så fin blå sekk, og den hadde passet bra til henne.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 00:26   #399
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Den blå Bambi mat(?)boksen var bare lekker. Så det egentlig var til oppbevaring, men kunne vel brukes til mat også? Storesøster har så fin blå sekk, og den hadde passet bra til henne.

Kan fint brukes som matboks, den er bare ikke så stor. Men et par brødskiver går fint.

Sitat:

Størrelse: 10 x 10 x 7,5 centimeter.
Godkjent for matoppbevaring.
Bør rengjøres med en klut.
Metall, sølvfarget innside.

Svar med sitat
Gammel 29-03-09, 08:57   #400
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Denne fra P.O.P (Har hatt den tidligere i en mindre størrelse, og måtte kjøpe en ny da han vokste fra den. Helt fantastisk bukse.)

Disse til Malin (på Tiny).

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:58.