Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hey U! Buggistreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 15:43   #61
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hey U

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

"ullvottfjolsene"

Sjirsebær!!! Hvis du noen sinne skulle være på utkikk etter en ny tittel ... : peker opp :

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:44   #62
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skjønner også det, eks-vognmafiamedlem som jeg jo tross alt er, men jeg skjønner også de som synes det er morsomt og rart at andre liker det.

Jepp. Folk liker så mye rart. Noen liker til og med fotball(?!) og bonder over det. Og jeg er jo helt for at man ler av og erter fotballfans, så da må jo det samme gjelde Buggisfans. (Bare man skjønner, sånn inni seg, at det ikke egentlig er noe teitere å like en bestemt barnevogn enn å like et bestemt fotballag. :dukker_og_løper_som_fy: )

Gammel 18-12-06, 15:44   #63
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Heiko, her.

Det er noe med innleggene dine Skilpadda, de setter ofte ting i perspektiv!
Klart at det ikke er mer rart med et buggis treff enn et AM-car treff. Ikke det at jeg fatter hva som er fengende med noen av de to interessene, men at mennesker møtes på grunn av felles interesser, det kan jeg forstå.

Skilpadda er så diplomatisk. Hun er utrolig flink til å se ting fra andre sider.

Tror hun hadde blitt en flink utenriksminister, generalsekretær i FN el.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:48   #64
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Bare man skjønner, sånn inni seg, at det ikke egentlig er noe teitere å like en bestemt barnevogn enn å like et bestemt fotballag. :dukker_og_løper_som_fy: )

I love Skilpadda!!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 15:48   #65
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Skilpadda er så diplomatisk. Hun er utrolig flink til å se ting fra andre sider.

Tror hun hadde blitt en flink utenriksminister, generalsekretær i FN el.

Eller "bare" rett og slett en flink mamma.

Gammel 18-12-06, 15:50   #66
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Eller "bare" rett og slett en flink mamma.

Nåvel. Jeg er kanskje ikke alltid fullt så flink til å se ting fra en fireårings ståsted. I alle fall ikke når jeg selv står på motsatt side.

Gammel 18-12-06, 15:51   #67
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Nåvel. Jeg er kanskje ikke alltid fullt så flink til å se ting fra en fireårings ståsted. I alle fall ikke når jeg selv står på motsatt side.

De aller fleste har vel et forbedringspotensiale der vil jeg tro. Vent bare til han blir 14 ...

Gammel 18-12-06, 16:00   #68
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Canisa, her.

Vent bare til han blir 14 ...

... og kommer med svaret "sikkert" på absolutt alle ja/nei-spørsmål du stiller.

Det kan han forresten godt finne på å gjøre når han er 12 også. :erfaren:

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 16:10   #69
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

... og kommer med svaret "sikkert" på absolutt alle ja/nei-spørsmål du stiller.

Det kan han forresten godt finne på å gjøre når han er 12 også. :erfaren:

10 år også ...gså erfaren:

Gammel 18-12-06, 16:52   #70
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

av hele tråden.

Snakk om å hisse seg opp for lite, assa! Buggistreff er da ikke annet enn en trilletur - er det så farlig da?

Som inititativtaker til opptil flere slike (private) turer så må jeg jo bare flire av det hele. Navnet kom fra den gangen vi var et par buggiseiere bare, som var storfornøyd med å ha "oppdaget" en genial vogn som var uendelig mye mer praktisk enn det man måtte slepe på tidligere. Og nærmest var på "vink" når vi traff hverandre på gaten.

Nå vrimler det jo av buggiser og behovet for å møte likesinnede er borte, så jeg tror dere slipper å bekymre dere så veldig mye mer. Annet enn på veldig små steder i Norge kanskje.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 17:07   #71
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Jeg kunne godt tenkt meg å vært med på et møte sammen med Kirsebær.
Bestemor har akkurat sendt meg to par skikkelig flotte ullvotter, samt et par grytekluter med julekurver. Jeg mener derfor at jeg har et skikkelig grunnlag for å være med på et slik treff. Jeg har jo tross alt noe å vise fram og skryte av. Det er skikkelig gode tovevotter altså ...

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 17:19   #72
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp. Folk liker så mye rart. Noen liker til og med fotball(?!) og bonder over det. Og jeg er jo helt for at man ler av og erter fotballfans, så da må jo det samme gjelde Buggisfans. (Bare man skjønner, sånn inni seg, at det ikke egentlig er noe teitere å like en bestemt barnevogn enn å like et bestemt fotballag. :dukker_og_løper_som_fy: )

Og det er jo dette som så fint sees på som god takhøyde også, ihvertfall i min verden. Litt vennlig "dissing" men man samtidlig er meget klar over at man har mange sære sider selv.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 17:26   #73
Garbella
Til tider hjulbeint

Garbella sin avatar

Blogginnlegg: 45
Garbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt liktGarbella er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

av hele tråden.

Snakk om å hisse seg opp for lite, assa! Buggistreff er da ikke annet enn en trilletur - er det så farlig da?

Som inititativtaker til opptil flere slike (private) turer så må jeg jo bare flire av det hele. Navnet kom fra den gangen vi var et par buggiseiere bare, som var storfornøyd med å ha "oppdaget" en genial vogn som var uendelig mye mer praktisk enn det man måtte slepe på tidligere. Og nærmest var på "vink" når vi traff hverandre på gaten.

Nå vrimler det jo av buggiser og behovet for å møte likesinnede er borte, så jeg tror dere slipper å bekymre dere så veldig mye mer. Annet enn på veldig små steder i Norge kanskje.

Av ren nysgjerrighet... Får man være med uten buggis og?

Også lurer jeg på hvordan en buggis ser ut?

Garbella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 17:28   #74
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Og det er jo dette som så fint sees på som god takhøyde også, ihvertfall i min verden. Litt vennlig "dissing" men man samtidlig er meget klar over at man har mange sære sider selv.

Sære sider, jeg? Neineinei. Alt jeg gjør og sier og synes er pr definisjon normalt og bør sette standard for alle andre.

Gammel 18-12-06, 17:37   #75
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er med på ullvotte treff, men må låne mannen sine til anledningen.

Gammel 18-12-06, 18:39   #76
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Georgine, her.

Av ren nysgjerrighet... Får man være med uten buggis og?

Også lurer jeg på hvordan en buggis ser ut?

Vanligvis er det veldig velkomment med observatører også ja! I begynnelsen var det jo det faktisk det som var det vanlige. I og med at man ikke fikk kjøpt dem i Norge før i våres så var det eneste mulighet å prøve dem irl, så det var var mange såkalte "siklere" som ville være med også

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 19:59   #77
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, det gjør jeg ikke akkurat. Bare at jeg skjønner at folk liker å treffe andre som har samme hobby som de selv har. Og spesielt at folk som er opptatt av barnevogner og barnevognstæsj synes det er morsomt å se på andre kule og "stæsjede" vogner.

Så jeg kan altså starte klubb for de som kjøper flanellskluter på Sparkjøp med rosa, blå og gul kant?

Ja, for vi snakker BARNEUTSTYR her, ja?

Gammel 18-12-06, 20:03   #78
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så jeg kan altså starte klubb for de som kjøper flanellskluter på Sparkjøp med rosa, blå og gul kant?

Hvis du er veldig opptatt av vaskekluter, og anser det som en hobby å følge med på og holde deg oppdatert på vaskeklutfronten, både når det gjelder design og funksjonalitet, og du treffer noen flere likesinnede som liker å følge med på vaskekluter, diskutere hvilke som er best og se på andres vaskekluter, så synes jeg absolutt dere burde starte en klubb, ja. For jeg tror ikke dere ville få utløp for så veldig mye av engasjementet deres ellers.

Gammel 18-12-06, 20:04   #79
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nettopp.

Gammel 18-12-06, 20:05   #80
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Mystisk. Buggistråd laget av en doktormann.
Hvorfor?
Fisker han? Eller er han på bærtur?

Jeg tror at den godeste dåktåren er gift med vår kjære Miss Lemon, og så lager han kortkorte innlegg så fruen kan få litt å kverulere om Da blir det sikkert mye koseligere i heimen

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:35.