Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Tar OTH liten plass sammenlagt?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-09, 11:53   #1
Cielo
Superduperaktiv

Cielo sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Cielo er populærCielo er populærCielo er populærCielo er populær
Standard

Sv: Tar OTH liten plass sammenlagt?

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Da har du helt motsatt erfaring enn meg ja. Kan fotbrettet justeres på Quinnyen? Jeg har ikke prøvd, så jeg aner ikke.

Nå skal jeg fikse Quinny-vognen på torsdag, pumpe mer luft i dekkene og fikse fremhjulet, så kan den brukes litt til. For jeg tror ikke jeg har samvittighet til å kjøpe ny vogn enda. Vi trenger mye annet som er viktigere, mye viktigere.

Ja, det kan justeres helt opp slik at barna slipper å ligge med knekk i knærne, eller beina rett ut i lufta. Mange barn synes det er helt greit, men mine har ikke likt det så godt.
Håper hjulet lar seg fikse!

Gammel 23-03-09, 12:15   #2
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Cielo, her.

Ja, det kan justeres helt opp slik at barna slipper å ligge med knekk i knærne, eller beina rett ut i lufta. Mange barn synes det er helt greit, men mine har ikke likt det så godt.
Håper hjulet lar seg fikse!

Åja selvsagt. *domm* Jeg har jo hele tiden hatt fotbrettet rett ut på Quinnyen. Men nå begynner avstanden å bli litt kort, det er ca. 1 cm avstand mellom føttene hans og fotbrettet.

Gammel 23-03-09, 12:26   #3
Rose
Bør lage seg en tittel selv

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Jeg har hatt oth til de to minste ungene mine, har den nå også å jeg bare elsker den!! Det er den beste vognen ever og jeg har hatt en del vogner i hus Prøvde quinny to ganger og likte den ikke i det hele tatt.

OTH er lett å klappe sammen og jeg syns den blir liten sammenlagt, den er litt lang ja men jeg får den fint inn i toyoya avensis stasjonsvognen vår. Er den som har tatt minst plass av vognene jeg har hatt. Når vi har hatt den med på ferie så har vi hatt den helt inni bilen, stående liksom. Trykt opp etter ryggen til setene og vi har hatt kjempe god plass til ting da.

Hvis du går en del så vil jeg ihvertfall anbefale denne vognen, den er lett og en god vogn å trille. Tror ikke du vil angre i det hele tatt på denne vognen

Ikke er den tung å løfte inn i bilen heller.

Syns den til 2000 så bra ut jeg da, men det kan jo være på bilde. Jeg har hatt 2005 modell til mellomste våres. Nå har jeg 2009. Ikke så veldig stor forskjell på de to modellene.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.