Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hey U! Buggistreff?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-12-06, 15:13   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hey U

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så du påstår at buggaboo er en livsstil?

Nei, det gjør jeg ikke akkurat. Bare at jeg skjønner at folk liker å treffe andre som har samme hobby som de selv har. Og spesielt at folk som er opptatt av barnevogner og barnevognstæsj synes det er morsomt å se på andre kule og "stæsjede" vogner.

Gammel 18-12-06, 15:17   #2
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Nei, det gjør jeg ikke akkurat. Bare at jeg skjønner at folk liker å treffe andre som har samme hobby som de selv har. Og spesielt at folk som er opptatt av barnevogner og barnevognstæsj synes det er morsomt å se på andre kule og "stæsjede" vogner.

Jeg skjønner også det, eks-vognmafiamedlem som jeg jo tross alt er, men jeg skjønner også de som synes det er morsomt og rart at andre liker det.

Nå følte jeg meg litt som linedanseren vår ... Uten sammenligning forøvrig!

Gammel 18-12-06, 15:44   #3
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skjønner også det, eks-vognmafiamedlem som jeg jo tross alt er, men jeg skjønner også de som synes det er morsomt og rart at andre liker det.

Jepp. Folk liker så mye rart. Noen liker til og med fotball(?!) og bonder over det. Og jeg er jo helt for at man ler av og erter fotballfans, så da må jo det samme gjelde Buggisfans. (Bare man skjønner, sånn inni seg, at det ikke egentlig er noe teitere å like en bestemt barnevogn enn å like et bestemt fotballag. :dukker_og_løper_som_fy: )

Gammel 18-12-06, 15:48   #4
Heiko
Helt konge

Heiko sin avatar

Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare man skjønner, sånn inni seg, at det ikke egentlig er noe teitere å like en bestemt barnevogn enn å like et bestemt fotballag. :dukker_og_løper_som_fy: )

I love Skilpadda!!

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 17:19   #5
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jepp. Folk liker så mye rart. Noen liker til og med fotball(?!) og bonder over det. Og jeg er jo helt for at man ler av og erter fotballfans, så da må jo det samme gjelde Buggisfans. (Bare man skjønner, sånn inni seg, at det ikke egentlig er noe teitere å like en bestemt barnevogn enn å like et bestemt fotballag. :dukker_og_løper_som_fy: )

Og det er jo dette som så fint sees på som god takhøyde også, ihvertfall i min verden. Litt vennlig "dissing" men man samtidlig er meget klar over at man har mange sære sider selv.

m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-12-06, 17:28   #6
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Og det er jo dette som så fint sees på som god takhøyde også, ihvertfall i min verden. Litt vennlig "dissing" men man samtidlig er meget klar over at man har mange sære sider selv.

Sære sider, jeg? Neineinei. Alt jeg gjør og sier og synes er pr definisjon normalt og bør sette standard for alle andre.

Gammel 18-12-06, 19:59   #7
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så jeg kan altså starte klubb for de som kjøper flanellskluter på Sparkjøp med rosa, blå og gul kant?

Ja, for vi snakker BARNEUTSTYR her, ja?

Gammel 18-12-06, 20:03   #8
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Så jeg kan altså starte klubb for de som kjøper flanellskluter på Sparkjøp med rosa, blå og gul kant?

Hvis du er veldig opptatt av vaskekluter, og anser det som en hobby å følge med på og holde deg oppdatert på vaskeklutfronten, både når det gjelder design og funksjonalitet, og du treffer noen flere likesinnede som liker å følge med på vaskekluter, diskutere hvilke som er best og se på andres vaskekluter, så synes jeg absolutt dere burde starte en klubb, ja. For jeg tror ikke dere ville få utløp for så veldig mye av engasjementet deres ellers.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:08.