Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er 42 stor størrelse på klær?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-03-09, 10:47   #1
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Er 42 stor størrelse på klær?

Jeg har begynt å innse at størrelser bare er tall. På en og samme dag kom jeg ikke inn i noen av de buksene jeg prøvde i str. 50, samtidig som jeg kjøpte en topp på Gina Tricot i str. Small. Og det betyr ikke at jeg gikk fra overvektig til veldig tynn fra den ene siden av storsenteret til den andre.

Jeg er enig med Teofelia i at så lenge det finnes butikker med størrelser som passer meg, så er det det viktigste, selv om jeg synes det er litt toskete at de som er modeller for disse klærne som regel viser frem den minste størrelsen.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende

Sist redigert av Divine : 23-03-09 kl 10:53.
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 10:49   #2
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

selv om jeg synes det er litt toskete at de som er modeller for disse klærne som regel viser frem den minstre størrelsen.

Det er jeg helt enig i. Jeg syns ikke modellene som viser frem klær i store størrelser ser noe spesielt store ut.

Gammel 23-03-09, 11:58   #3
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Det er jeg helt enig i. Jeg syns ikke modellene som viser frem klær i store størrelser ser noe spesielt store ut.

Enig.
Jeg skjønner ikke helt at klærne passer på dem heller jeg. Har lurt mange ganger på om de har andre modeller som er sydd til fremvisning enn de som finnes i butikkene.

Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 12:18   #4
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg synes ikke 42 er veldig stort, men jeg har aldri filosofert over at det er stigmatiserende at større størrelser starter der.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 21:39   #5
kharadra
Aktiv

Medlem siden: Oct 2007
kharadra er litt kul
Standard

.....

Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:19.
kharadra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 21:43   #6
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av kharadra, her.

Har kjedebutikkene egne stormoteavdelinger for menn forresten?

Det finnes iallfall stor-mann-butikker.
Det virker som det er større aksept for menn å være store sett både fra menn og kvinners side.

Kvinner vil være små og nette og menn store og sterke.

Gammel 23-03-09, 21:45   #7
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er ikke spesielt lett for store/høye menn å finne klær heller. Utvalget er temmelig begrenset.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-03-09, 21:47   #8
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Man skal være stor, men ikke for stor.
Det skal visst ikke være lett.

Gammel 23-03-09, 22:05   #9
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skvetten, her.

Hva med å skåle for den størrelsen vi er alle som en, enten vi er sånn eller slik?

Hva om vi bare drikker? :enkel: (Akkurat i dag hadde jeg vært glad for litt champagne. Veid meg skulle jeg også ha gjort, men vekta ligger under noe skittentøy som er kastet opp på, så jeg får ta det en annen dag. )

Gammel 23-03-09, 23:05   #10
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Hva om vi bare drikker? :enkel: (Akkurat i dag hadde jeg vært glad for litt champagne. Veid meg skulle jeg også ha gjort, men vekta ligger under noe skittentøy som er kastet opp på, så jeg får ta det en annen dag. )

Hørte jeg flatfyll?
Jeg stiller med eller uten vekt, selvsagt i feil størrelse og alt for smal-feit-bolle-trille-stilkete-alt-for-stor-liten (stryk det som ikke passer). Ellers kan jeg anbefale null veiing før og etter innsjekk til flatfylla, et desperat stort og deilig dagen-derpå-måltid uten dårlig samvittighet. Dersom du lokaliserer den som mener at alle kvinner som ikke er sånn eller slik er flotte, ja send den til Skvetten så skal jeg fint karknøfle idioten i vaskemaskinen.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:27.