|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: Er 42 stor størrelse på klær?Jeg har begynt å innse at størrelser bare er tall. På en og samme dag kom jeg ikke inn i noen av de buksene jeg prøvde i str. 50, samtidig som jeg kjøpte en topp på Gina Tricot i str. Small. Og det betyr ikke at jeg gikk fra overvektig til veldig tynn fra den ene siden av storsenteret til den andre.
En stor og en liten (94 og 02) Ikke la det aller beste bli det godes fiende Sist redigert av Divine : 23-03-09 kl 10:53. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Er 42 stor størrelse på klær?
Det er jeg helt enig i. Jeg syns ikke modellene som viser frem klær i store størrelser ser noe spesielt store ut.
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Enig. |
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er 42 stor størrelse på klær?Jeg synes ikke 42 er veldig stort, men jeg har aldri filosofert over at det er stigmatiserende at større størrelser starter der. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2007
![]() |
Sv: Er 42 stor størrelse på klær?..... Sist redigert av kharadra : 15-08-09 kl 17:19. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det finnes iallfall stor-mann-butikker.
|
|
|
|
#8 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Er 42 stor størrelse på klær?Man skal være stor, men ikke for stor.
|
|
|
|
#9 |
|
Leser
|
Hva om vi bare drikker? :enkel: (Akkurat i dag hadde jeg vært glad for litt champagne. Veid meg skulle jeg også ha gjort, men vekta ligger under noe skittentøy som er kastet opp på, så jeg får ta det en annen dag.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Hørte jeg flatfyll? |
|
![]() |
| Trådverktøy | |