|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Ta med julegavene bort?Jeg syns det er en klar barnerettighet å få åpne EN gave på morgenen (Og det er selvsagt lurest at det er en bok, en film, et spill, et eller annet barna kan bruke tid på), men resten av gavene skal ligge under juletreet der man feirer.
|
|
|
#3 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta med julegavene bort?
Her kan jeg bare signere!
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ta med julegavene bort?Jeg må si meg enig med mannen din, jeg. Julegaver åpnes julaften. Alle på en gang. (Ja, ikke bokstavelig talt, altså, man må selvsagt åpne en og en) |
|
|
|
|
|
#5 |
|
er her
|
Sv: Ta med julegavene bort?Jeg ville også drasset de med, sammen med penn og papir.
|
|
|
|
#6 |
|
Protonterapeut
|
|
|
|
#7 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Ta med julegavene bort?Vi er en drasse-familie. I år reiser vi først til svigers (bittelillejulaften), så blir det julaften m overnatting hos svigeronkel og tante, med oldeforeldre fra loftet. Tanken å la noe være igjen hjemme har ikke en gang slått meg, bortsett fra vogna som vi omtrent ikke bruker lenger. Kan aldri verden se for meg at tinkeliten kommer gjennom alle gavene sine. Men de blir nok drasset med uansett. Bort, ut og tilbake og hjem igjen. Gaveåpningen foregår i siviliserte former så jeg utstyrer meg med penn og papir for å huske, det må jeg uansett hvor det skjer.
|
|
|
#8 |
|
saftig
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |