|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Brekk en arm!Jeg er en god forelder. Minsten brakk armen i sommer. Han måtte tilogmed operere den fordi den ikke grodde - og da kom han jammen med på sykehuset på tv3 også - så det ble rene festen. |
|
|
|
#2 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Brekk en arm!
Wow, Verdens Beste Mor; brakk en arm, operasjon og til og med de etterlengtede 5 minutter i rampelyset så tidlig!
|
|
|
#3 |
|
Passiv
|
Jepp. |
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Brekk en arm!Bortsett fra det med trafikken - absolutt enig. Jeg er på den rufsete siden her - vi har ikke hatt trappegrind en gang. Ungene har lært seg at trappa skal man ha respekt for helt selv. Og ja, vi har hørt dunk-dunk-dunk noen ganger.
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Brekk en arm!Veronal: Forskeren mener jo at Norge er et eksempel til etterølgelse, da, i forhold til for eksempel England og USA.
|
|
|
#6 |
|
Glamorøs
|
Nei, det er nettopp det. I følge artikkelen jeg leste om det så var det snakk om at hele barnehagen var speilblank is, like glatt som en skøytebane. Det er jo ikke snakk om at ungene går med hjelm hele dagen året rundt. Jeg regner med at de fleste syns hjelm på skøytebanen er på sin plass.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|