|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Politisk ukorrekte barnesanger?
Ingen vet hva som til en hver tid er best for sine barn. Ingen. Heldigvis. Min erfaring etter noen år på foreldrefora er at de som kommer med sånne "Jeg vet hva som er best for mine barn!" eller "I denne barselgruppa er det selvsagt ingen som omsorgssvikter barna sine.
|
|
|
#2 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var å dra det litt langt å komme til en slik konklusjon, synes jeg. Det Mississippi prøver å si, om jeg forstår det rett, er at hun vil ikke insinuere at noen her inne ikke gjør sitt beste for å gjøre hva som er rett for barna sine. Men selvsagt så er det mange som ikke alltid gjør det som er riktig, men har vi rett til å stå her med pekefingeren og korrigere dem og irettesette dem? Det var vel det hun mente. Og det mener jeg også.
|
|
|
#3 |
|
saftig
|
Det kommer vel an på hva det er snakk om, eller hva? Om noen vet at en mor eller far gjør noe som kan skade barna, håper jeg de har baller nok til å si fra om det.
|
|
|
#4 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er jeg enig i. Men det er veldig mye som nok egentlig ikke er så farlig, selv om man ikke hadde gjort det selv.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|