Sv: Politisk ukorrekte barnesanger?
Opprinnelig lagt inn av Mississippi, her.
Jeg prøver ikke forsvare det Anton gjør mot Emil, jeg sier bare at vi alle har rett til å bli sinna, og at jeg ikke tror barna har vondt av å se/skjønne det.
Jeg hadde jo ikke latt barna mine se Emil om de ble redde av det.
Alle barn er forskjellige - det er foreldrenes ansvar å ta hensyn til dette.
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Jeg skjønner ikke hvorfor du fortsetter å trekke frem at han har lov til å bli sint, det er vel ingen som har protestert på det?
Jeg trekker vel ikke fram det i noen større grad enn deg??
Det er bare et eksempel, jeg burde kanskje funnet et annet …, men kom ikke på noe.
Opprinnelig lagt inn av safran, her.
Jeg leser det du skriver. Om du mener det er utydelig, så er du velkommen til å formulere deg bedre. 
Eksempel her. Jeg forklarer hva JEG mener og hva JEG lar barna mine se og ikke se. Jeg respekterer at andre er uenig i det, men det er ikke det som er saken. Poenget er jo at alle oppfatter ting forskjellig. Jeg gidder ikke bruke så mye tid på å påtvinge mine meninger på andre, men jeg vil ha fram hva jeg mener.
At du er uenig, er snart opplest og vedtatt. Hvis det er sånn at du ikke skjønner meg på måten jeg formulerer meg, så vet jeg ikke hva jeg kan gjøre annerledes …
Sist redigert av Mississippi : 18-03-09 kl 20:09.
Årsak: Tilføyd kommentar
|