|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: "Da damene dro" på tv2
Ja, akkurat det der kjente jeg også på nå ...ble litt provosert nesten; det er da pokka ikke lekene på en hylle eller én "jumper" i feil skuff som betyr noe!!!
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Det betyr vel ganske mye dersom du baserer selvbildet ditt på at "dette er vanskelige greier. Dette er det bare JEG som kan. Mannen min, stakkar, han finner ikke frem og tilbake på en vaskebøtte! Det er bra at har MEG!"
|
|
|
#3 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Glad
|
Enig, lurer på om hun ser det selv nå i ettertid, hvor dominerende og selvgod hun fremstår.
|
|
|
#5 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: "Da damene dro" på tv2Jeg er ikke uenig i det dere skriver, men alle har vel noen mindre sjarmerende sider, og jeg skal vedde på at TV2 vet å bruke det for alt det er verdt. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ctrl+z
|
Det er klart, men denne omtalte dama er ganske så over the top. Min mann ubrøt: "Gud, jeg er glad jeg ikke er gift med henne!" Det tok jeg som et kompliment.
|
|
|
#7 |
|
Ustabil
|
Sv: "Da damene dro" på tv2Klart at TV2 har valgt ut de personene som det ble mest underholdning av. Så jo f.eks. i går da de kom tilbake, der var det mange folk vi ikke har sett noe til på TV. Noen har kanskje ikke ønsket det, men det er sikkert også en god del helt vanlige familier som det ikke ble nok underholdning av å vise på TV. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Møllspist fletthurpe
|
ja ikke sant.. arg.. kvinnfolk..
|