Sv: Siv Jensen
Opprinnelig lagt inn av Emma, her.
Jada. Hvis budskapet ditt er at politikerne er domme som brø, så er det jo bare å fortsette å bruke nedsettende kallenavn. Men det bidrar definitivt ikke til å heve nivået på en politisk diskusjon.
Jeg brukte betegnelsen "Jensemann" og det var ment lett spøkefullt. At det skal resultere i en stor diskusjon syns jeg er såpass latterlig at jeg ikke kan dy meg for å fyre opp under.
Greia er at svært mange i denne tråden og alle andre tråder som omhandler politikk på den norske høyresiden ikke tar fem øre for å snakke svært nedstettende om medlemmer av FrP, for ikke å snakke om velgerne. At man da skal være så hårsår at man blir fornærmet fordi jeg omtaler vår statsminister som "Jensemann" i stedet for "ærede herr Stoltenberg"... det blir for dumt.
Veldig mange har gått langt i å omtale FrP-velgere som dumme - hvorfor senker ikke det nivået på diskusjonen, tro? Er det sånn, kanskje, at det er ETT syn som er det korrekte synet, og alle andre er domme? I såfall har man vel ikke et spesielt godt grunnlag for en seriøs diskusjon i utgangspunktet.
|