Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 13:35   #1
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!

Kall meg gjerne gal, men jeg synes nesten det er en lettelse å høre at han er redd. Redsel er menneskelig. Jeg hadde blitt mye mer bekymret om han ikke evnet følelser i det hele tatt. Slike mennesker skremmer meg.

Gammel 16-03-09, 13:40   #2
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Kall meg gjerne gal, men jeg synes nesten det er en lettelse å høre at han er redd. Redsel er menneskelig. Jeg hadde blitt mye mer bekymret om han ikke evnet følelser i det hele tatt. Slike mennesker skremmer meg.

Godt poeng.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:40   #3
Benzo
Teller ned

Benzo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg tror, som en annen nevnte, at denne redselen er et spill for galleriet, nettopp for å forsøke å gjøre han menneskelig. Ja, han kan nok være redd for at noe vil skje ham, men at andres avsky for ham, berører han noe særlig, tror jeg ikke. Intet menneske med et snev av anger, skyldfølelse og sympati, ville klart å leve et slikt dobbeltliv over så mange år.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 21:45   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil aldri kunne forstå denne mannen, men han må jo være virkelig syk. Jeg sier ikke at han skal ha medfølelse. Han må sperres inne for alltid. Men fortjener noe menneske et sånt hat mot seg? Vil det ikke alltid være en eller flere årsaker til at et menneske begår slike handlinger, selv om de aldri vil være akseptable? Jeg greier liksom ikke å tro at noe menneske kan være tvers gjennom ond av natur.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:04.