Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-03-09, 14:14   #1
Mjau
Curlingkone

Mjau sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Fritzl til sin advokat: Jeg er redd!

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg forstår at han er redd, jeg. Han burde være redd. Nettopp fordi at han ikke møter noen sympati eller støtte noe sted.

Han må ha rett til sin følelse. Og han må ha rett til å formidle sin følelse til sin advokat. Det JEG heller ville stilt spørsmålstegn ved er hvorfor VG og andre aviser ser noe poeng i å formidle dette... men det er vel helst fordi han ikke har kommet med noe annet som de kan trykke, så da ble det hans følelse av redsel.

Ellers har jeg problemer med å skjønne at man kan la seg provosere av at en mann er redd.

Ja det skjønner jeg godt at du ikke forstår helt, for det gjør jeg ikke selv heller.
Jeg kjenner bare at jeg blir sint. Kanskje jeg ikke føler han har rett til å være redd etter å ha påført andre så voldsom redsel? Selv om jeg selvfølgelig skjønner at han er redd.
Jeg ser jo at tankene mine om akkurat det er litt motsigende, men jeg klarer ikke å forklare det på noen annen måte.

Gammel 16-03-09, 14:15   #2
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Ja det skjønner jeg godt at du ikke forstår helt, for det gjør jeg ikke selv heller.
Jeg kjenner bare at jeg blir sint. Kanskje jeg ikke føler han har rett til å være redd etter å ha påført andre så voldsom redsel? Selv om jeg selvfølgelig skjønner at han er redd.
Jeg ser jo at tankene mine om akkurat det er litt motsigende, men jeg klarer ikke å forklare det på noen annen måte.

Yepp, jeg tenker litt sånn.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 14:16   #3
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Selv om det er en agurknyhet, har den jo sin misjon. Vi blir provoserte, sitter her og diskuterer mannen og klikker oss in på VG alle mann.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 14:17   #4
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Obelix, her.

Selv om det er en agurknyhet, har den jo sin misjon. Vi blir provoserte, sitter her og diskuterer mannen og klikker oss in på VG alle mann.

Næsjda. VG er nødløsning for meg.

Bina: enig i at dette er nokså uinteressant som nyhetsoppslag!

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-03-09, 14:24   #5
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mjau, her.

Jeg klarer ikke å tenke sånn. Rett til å føle? Selvsagt har han rett til å føle. At man kan være skadefro og si at det har han bare godt av - å føle redsel - det er en annen sak.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:37.