Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 23:53   #1
Brutus_
Bør lage seg en tittel selv

Brutus_ sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Brutus_ er populærBrutus_ er populærBrutus_ er populær
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Ja, folk som sympatiserer med et parti som kaller voldtekt for guttestreker, er i mot homofile mennesker på stranda, som har uttalt et ønske om tvangssterilisering av innvandrere, som ønsker barnevernet mer eller mindre nedlagt, som mener at global oppvarming er tøys, som har deltatt på nazi-møter uten motbør innad i partiet, som har stemplet alenemødre som lausaktige, som ønsker fokus på alkoholens positive virkninger (eksempelvis mot den livsfarlige sykdommen pyrea), som har en leder som på et ytterst freidig måte lyver hele det norske folk midt i fleisen angående Søviknes og gjør seg selv til et offer, som har mottatt støtte fra apartheidregimet i sør-afrika, som dasker til diskusjonsmotstandere når det blir litt vanskelig å forsvare seg, som har en nestleder som mener at politiet ikke skal forfølge vanlige folk med fartsbøter eller stoppe folk i tollen (og som selv følger godt opp med promille på stortingets talerstol og selv mister lappen), eh.. når skal jeg stoppe, jeg burde vel kalle dem sympatiske og søte små puzekatter?

Jeg skal si hvor jeg synes at problemet ligger. Det ligger i at ytterst få Frp-velgere klarer å forsvare valget de gjør. Fordi det knapt er mulig å forsvare. Der synes jeg problemet ligger. Så fort Siv Jensen og co. blir tatt på senga er det fram med den jævla (sorry Tito ) sutreleppa... "Åh, alle er så slemme med oss!" Der har vi det politiske budskapet når man blir møtt med utfordringer i fohold til egen politikk. Sympatisk. Puzekatt.

Hvis folk stemmer på et parti av denne kategorien fordi de syndes synd på dem da alle partier, uten unntak, synes politikken og etikken til partiet suger, so be it. Jeg tillater meg å kalle det idiotisk. Så får jeg heller flytte ut av landet den dagen Siv blir statsminister.

Iran da? Eller Somalia?

Brutus_ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 23:55   #2
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av Brutus_, her.

Iran da? Eller Somalia?

Nei, jeg har ingen planer om å flytte dit.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:51.