Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva slags badetøy foretrekker du?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Hva slags badetøy foretrekker du?
Trådløst 1 0,83%
Vanlig bikini uten for mye stoff 25 20,83%
Bikini med mye stoff 23 19,17%
Bikinioverdel og shorts 15 12,50%
Badedrakt 40 33,33%
Badedrakt med lange ermer og bein 1 0,83%
Våtdrakt 2 1,67%
Kun bikinitruse 1 0,83%
Tankini eller annet som Elinblu ikke vet hva er 8 6,67%
Jeg bader aldri 2 1,67%
Pass dine egne komplekser! 2 1,67%
Deltakere: 120. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 14:46   #41
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva slags badetøy foretrekker du?

Opprinnelig lagt inn av Dora, her.

Jeg forstår ikke de som har på seg klær på stranda. Det må da være fryktelig varmt?

Nå er jeg oppvokst nær klassiske badestrender og har tilbragt ufattelig mye tid på strand gjennom årene. Klær, helst løse klær er definitivt mer svalt enn å gå i bikini. Bikini er noe av det varmeste jeg går kledd i og jeg tar gjerne på meg en løs bluse dersom det blir for varmt. Sort badedrakt blir lett varmt, men en lysere badedrakt føler jeg ikke er varmere enn bikini. Jeg foretrekker likevel bikini på stranda fordi det tørker kjappere når jeg veksler mellom bading og å leke med ungene på stranda. Soling gidder jeg sjeldent.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 14:48   #42
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1277
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg svømmer i badedrakt og er på stranda i bikini. Nå er jeg nærmere 20 enn 40, men det betyr ikke at bikini akkurat er trivselsplagget av den grunn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 16:00   #43
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Nå bader ikke jeg, og ikke har jeg kropp til eller lyst til å stille opp på TV i noe sjekkeprogram der hvor man blir vist fram nesten i nettoen.

Er en god del i 'syden'. Da går jeg ofte i shorts og singlet, og kaster singleten og har bikinioverdel om jeg blir sittende et sted hvor det passer seg.

Hvis jeg er på stranda der nede (det er ikke hver dag vi er det) da har jeg enten bikini eller shorts og bikinioverdel - spørs hva som er rent osv.

Badedrakt ville jeg ha brukt dersom jeg skulle i svømmehallen, men der er jeg i grunnen aldri.

Gammel 13-03-09, 16:06   #44
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har aldri turt å ta av meg på strand eller ellers fordi jeg var så stygg.

Jeg ser fremdeles ikke pen ut i bikini, men jeg har en mann som synes jeg er kjempefin, så nå bruker jeg bikini jeg. Utrolig hva man kan få seg til å begynne med etter fylte 35 gitt.

Jeg bruker tilogmed bikini uten spes høy underdel. Enda jeg har slapp magehud og virkelig ikke pen mage. Moralen er at magen er ikke noe penere om det er tekstil på den. :vil ikke høre motargumenter:

Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 16:10   #45
livit
Duracell

livit sin avatar

Hvor: Rivieraen-Vestfold
livit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelenlivit er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er mest glad i badedrakt Ei som sitter godt og er lang nok så den ikke gnager.

livit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 16:48   #46
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Vanlig bikini.

Gammel 13-03-09, 17:25   #47
m^2

m^2 sin avatar

Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etter at jeg fikk tak i bikini, tankini og badedrakt (og stroppetopper) med cupstørrelse som passer og underwire er det en ny verden å gå på stranda! Før gjemte jeg meg i en badedrakt og t-skjorte, nå sprader jeg rundt Selvsagt fra bravissimo...

De jeg har ligner litt på dette (den svarte har jeg med rosa blomster på i samme fasong, den brune badedrakten har jeg samme fasong i hvit med turkist og rosa mønster.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 17:26   #48
m^2

m^2 sin avatar

m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg bruker BH under badedrakten. Jeg har mest sannsynlig de største puppene i verden, så om jeg ikke har BH så er puppenen mine all over the place ... Funker greit.

Bravissimo har badedrakter med innebygd bh i store cupstørrelser

Gammel 13-03-09, 17:27   #49
m^2

m^2 sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mauser, her.

Tanga og toppløs, selvsagt. Det er jo en nobrainer!

For min egen del - halvlang shorts.

synes nå egentlig du kunne gå i tanga og toppløs du også, Mauser. Gjøre tjernet utrygt og alt det der

Gammel 13-03-09, 17:27   #50
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vanlig bikini - til tross for store mengde mageflesk.

Jeg har en tankini dog, kjøpte i fjor, men etter jeg så en 70-år gammel dame med den samme så har den ligget i skapet. Rååsa er den også.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 17:29   #51
Skytte

Skytte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Badedrakt i svømmebasseng, bikini på stranda. Trives ikke spesielt i badetøy nei...

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 17:35   #52
Angelique
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ

Angelique sin avatar

Blogginnlegg: 297
Angelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt avAngelique har mye å være stolt av
Standard

Vanlig bikini uten for mye stoff

Gammel 13-03-09, 18:38   #53
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg svarte vanlig bikine uten for mye stoff, selv om jeg ikke er helt sikker på hva du mener med "for mye stoff".

Etter å ha fått hengemage med masse løs hud, er det finest med litt større bikinitruse - gjerne hotpants-stil. Og puppene trenger litt push-up og gjerne litt for, siden de også henger og slenger. Tenkte jeg skulle bestille denne fra H&M:

Selv om jeg ikke har all verdens fineste kropp (med all denne løshuden og strekkmerker), velger jeg ikke allikevel å dekke meg til med badedrakt, eller ennå mer klar. Jeg elsker å sole meg og bade, og vil gjerne ha farge på så stor del av kroppen som mulig.

Gammel 13-03-09, 18:49   #54
Gwen
Midtsommerprinsesse

Gwen sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Aller helst ville jeg hatt badedrakt med lange armer og bein, men siden det ser litt dumt ut blir det gjerne tankini eller badedrakt. :feit:

Gammel 13-03-09, 19:12   #55
Kneazle
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

men mange av oss er vel nærmere 40 enn 20.

Jeg har ikke tenkt så nøye over det før. Men det så fælt ut på trykk. Jeg er nærmere 40 enn 20.

Sånn bikini som Tito viser fram er fint. Skal bare gå ned 10 kg først.

Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 22:06   #56
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bikini.

Gammel 13-03-09, 22:25   #57
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Våtdrakt.

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 22:49   #58
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skal snart ta i bruk en av de nevnte delene så jeg hadde en gjennomgang på det jeg har. Lekker er jeg ikke i noe av det jeg har, men jeg tror jeg skal gå for bikini med hotpants til, etter å ha gjemt meg i badedrakt i et tiår. Men jeg tar med både badedrakt og tankini. Jeg fant ut i fjor påske på Gran Canaria og i sommer i Danmark at det er damer som er MYE større enn meg som går meg bikini, så hvorfor kan ikke jeg. Så gjenstår det å se hvordan jeg føler meg om en tre ukers tid....

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-03-09, 22:57   #59
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg går i badedrakt. (helst ikke det heller, men jeg har måttet svelge nevrosene i meg etter at jeg fikk barn som vil svømme)

Bikini?

Gammel 14-03-09, 00:48   #60
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil ha badedrakt som Kirsbær har!

Og dermed har jeg outet meg som badedraktbruker.

Dersom jeg ikke er i skaugen/Finland/begge deler, da - da bader jeg naken.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:22.