Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Folks forhold til banning i dag

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-03-09, 14:22   #21
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Folks forhold til banning i dag

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg er jo blid og hyggelig. Sånn veldig. Og jeg lurer på om jeg slutter med det når jeg blir tynn.
Hvis jeg blir sur og kranglete når jeg blir tynn så tror jeg det er fordi jeg er sulten.

Helt sikkert.

Men fra spøk til alvor, jeg VAR mye mer "blid og snill" hele tiden som overvektig. Grunnen til det er at jeg følte meg i veien, jeg ville bare forsvinne og likte ikke meg selv, og da likte jeg jo ikke å stå opp for meg selv heller. Jeg godtok alt fordi jeg ikke følte meg noe verdt. Nå er alt annerledes og jeg står mye mer opp for meningene mine og er mye mer utadvendt både på godt og vondt. Jeg er stort sett blid, selvsagt, men kan sikkert oppfattes som litt mer "kranglete" nå enn før, naturlig nok. Nå er jo dette MIN erfaring og jeg håper jo for all del færrest mulig overvektige har det sånn som jeg hadde det, for det er ikke bra.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:53.