Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Spørsmål om innrapportering

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-09, 16:58   #581
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spørsmål om innrapportering

Å ja! Kan du være så snill å ta deg av ham noen dager?

Han trenger ei dame med enorm sexlyst. :sliten:

Gammel 05-03-09, 17:12   #582
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Han trenger ei dame med enorm sexlyst. :sliten:

Sorry, der må jeg melde pass.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 17:13   #583
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Gammel 05-03-09, 17:16   #584
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 232
Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Dere, kan jeg droppe trening når jeg har dundermensen og glemt å vaske treningstøyet?

Gammel 05-03-09, 17:18   #585
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tror du ikke at vi klarer oss uten deg, Hobbes? :hmpf:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 17:19   #586
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Hobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smartHobbes imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Tror du ikke at vi klarer oss uten deg, Hobbes? :hmpf:

Jeg tror dere klarer dere helt utmerket uten meg, men jeg trenger noen til å ta avgjørelser for meg. Orker ikke tenke i dag.

Gammel 05-03-09, 17:21   #587
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Jeg mente dessuten ikke at du kunne forsvinne for alltid aC. :angrer: Hva ville FP vært uten? :grøsser ved tanken:

Gammel 05-03-09, 17:21   #588
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Du droppe treninga i dag, Hobbes. Av hygienehensyn.

Gidder du ta et oppgjør med samvittigheten min og, da?

Gammel 05-03-09, 17:31   #589
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Det skal sies da, at jeg sliter skikkelig med motivasjonen til treningen for tiden, og det er lett å finne unnskyldninger for å bli hjemme. Det er jo da jeg må komme meg ut...

Gammel 05-03-09, 17:41   #590
Hobbes
Snikende tiger

Hobbes sin avatar

Standard

Men jeg har trent mandag og tirsdag, så det holder om jeg trener i morgen formiddag i stedet for i kveld, vel?

Gammel 05-03-09, 17:53   #591
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Men jeg har trent mandag og tirsdag, så det holder om jeg trener i morgen formiddag i stedet for i kveld, vel?

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 18:50   #592
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hobbes, her.

Jeg mente dessuten ikke at du kunne forsvinne for alltid aC. :angrer: Hva ville FP vært uten? :grøsser ved tanken:

That's more like it.

Dundermensen er forøvrig et genialt ord. :adopterer:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:05   #593
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Dundermensen er forøvrig et genialt ord. :adopterer:

Me 2.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:16   #594
Slettet bruker
Passiv

Standard

Dundermensen.

Takk skarru ha for ät du planta dét bildet dah.

Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:18   #595
Frantzen
Passiv

Standard

Jeg ser bare for meg min egen mens, jeg. :liter på liter:

Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 19:23   #596
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hallo, hva er dette ekle menspratet? Tilbake til pøkingen, you hear!

Gammel 05-03-09, 20:14   #597
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Hallo, hva er dette ekle menspratet? Tilbake til pøkingen, you hear!

Det ble sånn fordi du ikke ville gå i detaljer om livet ditt sikkert.

Sist redigert av Slettet bruker : 05-03-09 kl 20:24.
  Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:19   #598
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi er i åpent forum, altså. Er vi ikke?

Gammel 05-03-09, 20:24   #599
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Vi er i åpent forum, altså. Er vi ikke?

Jeg har ikke sagt noe galt jeg - aner ikke hva du mener engang? :blå øyne:

Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 20:25   #600
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har også fått mensen i dag. Det forklarer litt hvorfor jeg har vært litt ekstra grinete de siste dagene.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:11.