Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-03-09, 22:55   #1
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Inspirert av Sitron! Vis meg din tatovering

Så pen du er Kirsebær! Og veldig fin tatovering, hva er greia med denne fasinasjonen for kirsebær egentlig? (jmf, nick, bilder, tatovering.) Du vet at det var ganske trendy i sommer? :haha, kirsebær er trendslave:

Ellers falt jeg pladask for Haugtussa sin.

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 00:57   #2
Nabojenta

Nabojenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 99
Nabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme omNabojenta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjente igjen Bæret!

Gammel 05-03-09, 06:38   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nabojenta, her.

Jeg kjente igjen Bæret!

Det var da enda godt!

Gammel 05-03-09, 07:06   #4
Pia
Princess Skids and Scars

Pia sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 50
Pia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt liktPia er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pia, her.

Så pen du er Kirsebær! Og veldig fin tatovering, hva er greia med denne fasinasjonen for kirsebær egentlig? (jmf, nick, bilder, tatovering.) Du vet at det var ganske trendy i sommer? :haha, kirsebær er trendslave:

Overser du meg Kirsebær?

Pia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-09, 08:42   #5
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

[quote=Pia;1527212]Så pen du er Kirsebær! [quote]

Takk.

Jeg må bare innrømme at jeg verken har skjegg eller briller til vanlig, så bildet lyver litt. Mulig jeg ser penere ut enn jeg egentlig er. :skammer meg for at jeg forsøker å lure dere:

Sitat:

Og veldig fin tatovering, hva er greia med denne fasinasjonen for kirsebær egentlig? (jmf, nick, bilder, tatovering.) Du vet at det var ganske trendy i sommer? :haha, kirsebær er trendslave:

Fasinasjonen for kirsebær kom for mange år siden (oh, lord... det nærmer seg 10 år siden ...) da jeg leste en tekst om en jente som ønsket at noen skulle synge henne en kirsebærsang.
Jeg skal ikke komme med den hele og lange tolkningen her, men det handler om kjærlighet og kliss. Siden da så har kirsebær vært min greie.

Sitat:

Ellers falt jeg pladask for Haugtussa sin.

Den var nydelig!

Pia: Jeg mente jeg svarte på dette i morges, så nå lurer jeg på i hvilken tråd jeg har skrevet dette tidligere i dag.
(Eller så glemte jeg bare å poste ...)

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:13.