|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pen. Så det så.
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Spørsmål om innrapporteringHar jeg gått glipp av noe når jeg ikke har sett denne tråden før nå?
|
|
|
#7 |
|
trøtt
|
Sv: Spørsmål om innrapportering
Siden jeg tror Sitronen er litt pedagogisk anlagt bedrev de sikkert både planlegging og evaluering. Så det var nok to halvtimers bolker med prating og ikke en sammenhengende time.
|
|
|
#8 |
|
Snikende tiger
|
For ikke å snakke om alle kaffepausene innimellom. Antakeligvis litt rapportskriving i tillegg.
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Hadde det vært så vel. Det var mer; vi trenger vel ikke pøke med en gang og så rett over på hverdagslige sysler.
|
|
|
#12 |
|
Guardian of the galaxy
|
Jeg har hatt feber i snart en uke, og midt i feberhelvete (minst 37,8!!) så fant jeg ut at jeg egentlig trenger å tro litt på kjærlgheten igjen. Så jeg leter etter kjærlighet og hjerter og kliss. Puling vet jeg at er der. Men kjærlighet og ektehet og det å føle at man hører til/hører sammen har jeg mistet litt troen på, og det har jeg egentlig ingen grunn til. Jeg vil få igjen troen. Derfor.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|