Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Nå må det da være nok, eller?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-03-09, 10:44   #1
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Nå må det da være nok, eller?

Jeg er så glad for all snøen! Idag da jeg våknet og så det snødde enda mer, bare smilte jeg og visste jeg fikk en flott dag.

Vi lager snøborger i hagen, har snøballkrig og lager snøhuler, går to mil på ski hver helg, jeg tar skiturer på kveldene med venninner, vi aker, jeg kan dra minstesnuppa hjem fra barnehagen på akebrett, vi var hele lørdagen i slalombakken med masse slalom, kakao, vaffler og kos. En dag gikk jeg pa ski til jobben midt i Oslo. Moro!

Dette er jo helt fantastisk! FOR EN FLOTT VINTER!

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 10:54   #2
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Knerten, her.

Vi lager snøborger i hagen, har snøballkrig og lager snøhuler, går to mil på ski hver helg, jeg tar skiturer på kveldene med venninner, vi aker, jeg kan dra minstesnuppa hjem fra barnehagen på akebrett, vi var hele lørdagen i slalombakken med masse slalom, kakao, vaffler og kos. En dag gikk jeg pa ski til jobben midt i Oslo. Moro!

Hadde jeg hatt fri og ferie hele vinteren hadde jeg ikke brydd meg så fælt, men denne snøen gjør hverdagslogistikken helt uholdbar for meg. Og det er hverdager det er flest av.

Sist redigert av Lizzie : 02-03-09 kl 11:27.
Lizzie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-03-09, 12:13   #3
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lizzie, her.

Hadde jeg hatt fri og ferie hele vinteren hadde jeg ikke brydd meg så fælt, men denne snøen gjør hverdagslogistikken helt uholdbar for meg. Og det er hverdager det er flest av.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.