Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Hva spiser dere på julaften?

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-06, 17:49   #1
Turte
Latsabb

Turte sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Turte er litt kulTurte er litt kulTurte er litt kul
Standard

Sv: Hva spiser dere på julaften?

Ribbe.

Men jeg er oppfostra på pinnekjøtt.

Turte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:19   #2
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Æirill, her.

Ribbe.

Men jeg er oppfostra på pinnekjøtt.

Oj oj. Går det bra?

Hilsen elsker-pinnekjøtt-men-takler-ikke-ribbe.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-12-06, 01:29   #3
dutte
fornyet

dutte sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Far out east
dutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smartdutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Skinkestek, ribbbe, medisterkaker og alt østlandske tilbehør. Er veldig fornøyd med det, svigers spiser pinnekjøtt. Men alt til sin tid. Og alle som lager mat til julehøytiden fortjener en stol synes jeg. :takknemmelig: for å ikke lage maten selv

dutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 01:28   #4
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ribbe. Det er deilig etter å ha hatt lutefisk på julaften i mine tidlige barneår.
(Lutefisk på julaften - hvor er egentlig barnevernet når man trenger dem?? )

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 01:29   #5
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tuppen, her.

Ribbe. Det er deilig etter å ha hatt lutefisk på julaften i mine tidlige barneår.
(Lutefisk på julaften - hvor er egentlig barnevernet når man trenger dem?? )

Jeg er vokst opp med lutefisk på julaften, og har alltid likt det.

Gammel 17-12-06, 02:08   #6
Tuppen
...

Tuppen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Tuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smartTuppen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg er vokst opp med lutefisk på julaften, og har alltid likt det.

Jeg liker det også nå (hvis det bare er nok bacon og erterstuing til da...) - men på julaften vil jeg ikke ha det!! 4 åringen her i huset liker det faktisk også

Tuppen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-12-06, 10:11   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi spiser svineribbe. Jeg kunne glatt ha spist pinnekjøtt, rype, kalkun eller reinsdyrssteik - men synes ribbe er godt altså...

Ei jeg studerte sammen med hadde fiskeboller i hvit saus til julemiddag De hadde hatt det i mange år. Grunnen var at de hadde en bestefar som hadde magesår - og så fant de ut at fiskeboller i hvit saus var veldig forenelig med fjøsstell

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:40.