|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå må det da være nok, eller?
Jeg innrømmer at jeg ikke var langt ute i suburbia, men hverken på Gardemoen eller i sentrum, på Frogner eller Lilletøyen var det MYE snø. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Off the map.
|
Nei det er vel ikke MYE snø som i innesnødde hus osv. Men du må huske at det bor veldig mye folk, det er mye biler som skal parkeres osv og ikke minst mange veier som skal /skulle ha vært brøytet. Da blir det kaos. Jeg bor i en blindvei og vi er ikke prioriterte på brøyting, så hos oss er det umulig å komme seg ut med barnevogn - dette var før det begynte å snø!!
|
|
|
#3 |
|
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Nå må det da være nok, eller?Jeg angrer på at jeg ikke begynte å måke av hekken på et tidspunkt. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Audacious
|
Sv: Nå må det da være nok, eller?Jeg hater snø av et godt hjerte, pga. bekkenløsningen er det virkelig et problem for meg å komme meg fram på sånt føre. Hardtrampa snø uten tine/fryse/tine/fryse annenhver dag er ok, men hauger av nysnø er helvete.
|
|
|
#5 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vet at snøen i Oslo sentrum blir kjørt bort?
|
|
|
#6 |
|
Hertuginne
|
Mannen min benyttet deler av lørdagen til å beskjære frukttrær (helt absurd ting å gjøre når det er så mye snø, men det skal visstnok gjøres nå) og han slapp helt unna å bruke stige eller andre ting, for det er så mye snø på bakken at han rakk opp til grenene uten problem. Og den stakkars hekken vår kommer til å være rimelig skakkjørt når snøen forsvinner.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|