|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...
Jeg må si at jeg synes det er skremmende at noen velger å utsette sine barn og andre for potensielt dødelige sykdommer. Hadde dere vært i nærheten av meg med en eller annen ufarlig barnesykdom for noen år siden hadde jeg ikke overlevd den. |
|
|
#2 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
#3 |
|
Tøff
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Bare sånn for å dra frem homeopati og hvorvidt jeg stoler på det; nei, på ingen måte. Jeg stoler ikke på noen som etter fem og et halvt år med deltidsstudier kan ta en ubeskyttet tittel og selge meg "medisiner" som baserer seg på prinsippet om at jo mer utvannet og utblandet det er, jo bedre er det. Dette igjen basert på en (vill) teori om at vannmolekyler husker.
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: De som ikke vaksinerer barna er ...Obelix: den siden var jammen skremmende.
|
|
#5 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du lurer på om folk er så ufine i virkeligheten som her. Jeg har lest og lest i denne tråden og tenkt at de aller fleste er veldig tålmodige og bruker fakta og er kildekritiske. De aller fleste betyr i dette tilfellet ikke deg og ikke tutta. Jeg synes rett og slett at det er fasinerende å se hvordan enkelte mennesker mangler evnen til å tenke klart og fornuftig med bakgrunn i hva historien har fortalt oss. |
|
|
![]() |
| Emneord |
| vaksinasjonskonspirasjon |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|