|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Passiv
|
Sv: Trygdemisbruk!
Hvis noen får seg en psykisk knekk så mener jeg at det kvalifiserer til en sykemelding ja. Forøvrig mener jeg bestemt at det er helsepersonell og helsepolitikere som skal sette grensene for hva som skal være en sykemelding eller ikke. |
|
|
|
#2 |
|
Perspektivutvider
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Da hjelper det jo veldig med karensdager ...
|
|
|
#4 |
|
Perspektivutvider
![]() ![]() ![]() |
Det var ironisk ment ...
|
|
|
#5 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Trygdemisbruk!Jeg må si at jeg av og til syns det VIRKER som om denne typen sykemeldinger blir brukt som et alternativt til velferdspermisjon eller lignende.
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Jeg skjønner at det kan virke slik, jeg synes også det er litt rart at det ble så "stort" som det ble, siden flere andre politikere også hadde drukket. Jeg synes ikke dette var noe å hause opp, bortsett fra at det vil være et lurt tips å la være å gå på talerstolen. |
|
|
|
#7 |
|
weird
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ser også at dette virker litt "out of character" for akkurat denne politikeren. Tidligere har han jo økt arbeidsmengden i slike tilfeller. Med intervjuer og tv-debatter etc.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Usedvanlig begavet
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Trygdemisbruk!Min erfaring som arbeidsgiver, er at det er fryktelig vanskelig å gripe tak i sykemeldinger i sin helhet. Ikke det at jeg skal friskmelde noen, eller overprøve lege, men det ER min plikt å prøve å tilrettelegge best mulig. Det er virkelig nærmest umulig å spørre om noe som helst uten å tråkke noen på tærne.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|