Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Vi som har strikkedilla

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-02-09, 17:03   #1
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som har strikkedilla

Jeg strikker, hekler og syr. Daglig. Forrige uke heklet jeg 14 luer. Denne uka har jeg strikket et sitteunderlag, heklet 3 luer, strikket en lue og i kveld skal jeg sy kjole til meg selv. Ja, etter at jeg har sydd ei veske ferdig til venninna mi.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 18:14   #2
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Jeg strikker, hekler og syr. Daglig. Forrige uke heklet jeg 14 luer. Denne uka har jeg strikket et sitteunderlag, heklet 3 luer, strikket en lue og i kveld skal jeg sy kjole til meg selv. Ja, etter at jeg har sydd ei veske ferdig til venninna mi.

14 luer........?

Jeg som var så stolt over mine to aller første votter.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-09, 18:23   #3
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

14 luer........?

Jeg som var så stolt over mine to aller første votter.

14 luer på ei uke er rekord, men jeg forsøkte ikke å sette rekord. Det bare ble slik. Forøvrig kan jeg mønsteret i blinde og ser sjelden på det jeg hekler før jeg fester tråder.

I natt har jeg forresten drømt om stoff. Blomstrete stoffer.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-02-09, 00:03   #4
vaesla
Fullverdig medlem

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Hønefoss
vaesla har et hav av muligheter foran seg
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chanett, her.

Hehe... Ja, da har du virkelig noe å henge fingrene i Men det er jo så ok å sitte med noe i hendene da. For meg så roer det meg ned hvis tanker, følelser og sånn tar overhånd...

vaesla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:14.