Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Siv Jensen

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-09, 16:34   #1
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Sv: Siv Jensen

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Det byr på endel gleder også. Hilsen hun som bor i et strøk hvor det er 97 % ikke etnisk norske på nærmeste skole.

Har du tenkt å sende barna dine på den skolen?
Det er ikke så lenge siden dokumentaren om Elias gikk. Han byttet skole for å få venner.

Jeg trivdes godt på mange måter der jeg bodde.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 16:39   #2
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Det er ikke så lenge siden dokumentaren om Elias gikk. Han byttet skole for å få venner.

Jeg trivdes godt på mange måter der jeg bodde.

Jeg sender de på den skolen som ligger ved siden av barnehagen av logistikkhensyn, det er vel et par prosent færre der. Fortsatt en del over 90 %. Klarer ikke helt se problemet i forhold til å få venner, det er jo her vi bor, samme mixen i barnehagen og religions- og fargeblinde barn.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 16:45   #3
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg syns også det er problematisk når det bare er én type mennesker som går på en skole. Men dette henger igjen mest sammen med klasse og ressursterkt nabolag for meg, ikke farge og etnisitet. Skolen vi skal søke på har minst like internasjonalt miljø som den vi egentlig sokner til, så det er ikke kulturbakgrunn som er problemet. Det er heller ikke bare det som er problemet med skolen Elias gikk på.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:17.