Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-09, 09:40   #181
Stellebord
Bør lage seg en tittel selv

Stellebord sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Stellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smartStellebord imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Påskeegg i lilla kartong, fra Freia

Jeg og mannen delte en pakke i helga. Merkelig nok ble jeg kvalm og han kunne lett ha spist flere. Hva skjer med meg? :skingrestemme:

Gammel 24-02-09, 09:48   #182
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Du sa jo at du ble kvalm av dem, så da spiste jeg dem bare opp selv. Jeg spiste jo halvparten av dem på jobb, og en god del av dem på fredagen. Og da var du ikke her. Så det så.

Jeg sa jeg ble kvalm av mer enn ETT.

Joika: varm sjokolade er sinnssykt kvalmende, synes jeg. Mørk sjokolade kan ikke være så kald, den bare flaker seg og sånt, men vanlig sjokolade må være kald for at den skal smake best, synes jeg. Stratos må helst komme rett fra fryseren. Melkesjokkis også, men da knekker jeg tennene.

Gammel 24-02-09, 10:17   #183
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Iset: OK, my bad. Skal ha med en pakke neste gang vi møtes.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 10:20   #184
Kneazle
Passiv

Standard

Hva i huleste er selvmordsegg??

Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 11:45   #185
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Fibi, her.

Iset: OK, my bad. Skal ha med en pakke neste gang vi møtes.

Nei det skal du ikke, for jeg skal leve sunt. Du skal bare være høflig og tilby, så kan jeg heller si nei. *har hatt streng mor*

Opprinnelig lagt inn av Emma, her.

Hva i huleste er selvmordsegg??

Det ligger en link til en reklamevideo her i tråden, der noen sjokoladeegg tar selvmord. Det er Creme Eggs fra Cadbury, de er knallgode!

Gammel 24-02-09, 11:58   #186
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå har jeg prøvd disse eggene for første gang, og de var gode, men ikke himmelske. Til det var de for søte. De var jo så søte at det sved i halsen! Og mer enn ett er det umulig å spise, da tror jeg at jeg hadde kastet opp.

De amerikanske er bedre.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 12:02   #187
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe

SpetakkelRandi sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

åh de er så sinnsykt gode.. husker det første året de kom.. 2000. satt i mattetimene med venninnen min og spiste disse hver dag.. :spy: hehe..

SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-09, 21:09   #188
Rose

Rose sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Rose er populærRose er populærRose er populærRose er populær
Standard

Disse eggene er farlige Man klarer ikke stoppe når man først har fått smaken på de

Har nettopp spist et

Gammel 25-02-09, 22:27   #189
Skvetten
Passiv

Standard

Skal nyte to for hodepinen min jeg.

Svar med sitat
Gammel 25-02-09, 23:20   #190
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Rose, her.

Man klarer ikke stoppe når man først har fått smaken på de

Åjoda, de er jo sinnssykt kvalmende. Jeg skjønner ikke at noen klarer å spise mer enn 1 stk? Jeg er så kvalm etter et slikt egg at jeg sverger på at jeg ALDRI skal spise dem igjen. Og så gjentar det samme seg neste gang jeg spiser et slikt egg. Usj. De er gode, selvsagt, men ufattelig kvalmende.

Gammel 25-02-09, 23:49   #191
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg vil smake selvmordsegg, selv om de ser kvalme ut. Hvor finner jeg de i Oslo?

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 00:52   #192
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Har ikke lest tråden

Jeg kjøpte disse eggene i helgen, selv om jeg vet at etter ett egg er jeg kvalm MEN har de endret kremen? Synes den virket helt annerledes og luftig i år. Og jeg likte den ikke noe særlig. eller er jeg helt på tur nå?

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 00:54   #193
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg håper du er på tur.

Også har jeg forsatt ikke funnet eggene i Oslo.. Freiaeggene altså.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 01:44   #194
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Joika, her.

Jeg håper du er på tur.

Også har jeg forsatt ikke funnet eggene i Oslo.. Freiaeggene altså.

Meny på oslo city hadde en hel haug når jeg var der.

Gammel 26-02-09, 12:01   #195
Rose

Rose sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åjoda, de er jo sinnssykt kvalmende. Jeg skjønner ikke at noen klarer å spise mer enn 1 stk? Jeg er så kvalm etter et slikt egg at jeg sverger på at jeg ALDRI skal spise dem igjen. Og så gjentar det samme seg neste gang jeg spiser et slikt egg. Usj. De er gode, selvsagt, men ufattelig kvalmende.

Jeg spiser bare det inni, da er det ikke så kvalmenes Hadde jeg spist sjokoladen utenpå så hadde jeg nok ikke klart mer enn et.

Nå fikk jeg lyst på det igjen

Gammel 26-02-09, 12:05   #196
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Åh herregud, det er jo det som er inni som er mest kvalmende. :grøss: Hadde eggene vært hule hadde jeg glatt kunnet spise 2, kanskje 3.

Gammel 26-02-09, 13:50   #197
Rose

Rose sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Åh herregud, det er jo det som er inni som er mest kvalmende. :grøss: Hadde eggene vært hule hadde jeg glatt kunnet spise 2, kanskje 3.

Neeeeei, det er jo det som er best!!!

Gammel 26-02-09, 14:33   #198
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg tror jeg sprekker på en lilla kartong i butikken etterpå.
Det er snart påske, er det ikke?

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 14:54   #199
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Standard

Jeg synes marsipanposene er kvalmende dyre. På Helgø kostet de over 50 kroner! Herregud!?

Gammel 28-02-09, 23:59   #200
Dali
Glad

Dali sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 33
Dali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelenDali er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Nå har jeg smakt eggene for første gang. Nam. Men slår ikke Anton Berg sine marsipanegg. Som jeg også har fortært nesten en hel pose av i dag.

Emneord
himmelsk eggeterapi, livsfarlig

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:44.