Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Grått hår!

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-02-09, 23:17   #1
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Grått hår!

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Enten får du farge det oftere, eller la det gå sin gang. Jeg har også masse grått hår, og hadde vært nesten helt grå nå tror jeg, om jeg ikke hadde farget det. Men jeg bryr meg egentlig ikke så mye om det - det er nå en gang slik å bli eldre.

Noen som vet hvor ofte håret kan farges uten at det tar skade? Det er jo sikkert forskjell på produktene man bruker, men sånn generelt? Dagens hårfarger er vel ikke så aller verst i forhold til slik de var før, med tanke på kjemikaler?

Gammel 26-02-09, 09:29   #2
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har i over 10 år hatt en stripe i luggen med grått hår, som stadig blir tykkere. Den har opp til nylig klart å bli dekket av annet hår som ikke er grått. Men nå går ikke det lengre. Jeg farger håret når den blir for tydelig, om kommer til å gjøre det til jeg føler meg gammel nok til å la det grå vokse fritt. Foreløpig er jeg bare 32 år, og synes det er for tidlig å "let it grow".

Gammel 26-02-09, 09:35   #3
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Blogginnlegg: 180
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fikk mine første grå for et par år siden, og jeg kan vel tidsmessig plasseres midt i førtiårene nå. Og ja, det koster ti tusen i året. :variabel hårfarge:

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:44   #4
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg begynner snart å si som mannen: håret er ikke grått, det er bare solbleket.
Jeg får mer og mer grå hår. Moren min ble nesten hvit i håret før fylte 40 så jeg har litt å slekte på.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-09, 09:50   #5
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Godt å høre at jeg er i selskap med mange, i det minste! Husker ikke når jeg oppdaget mine første grå hår, men det er sikkert ti år siden. Minst. Jeg er ikke klar for å vise omverdenen mitt virkelige jeg helt enda, så enn så lenge fortsetter jeg å farge. Men jeg ser poenget ditt, Anuk, om at fargingen kan bli en tvangstrøye. Det er litt sånn jeg føler det allerede, men det blir litt som å velge mellom pest eller kolera, og da velger jeg å farge ofte en stund til.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:25.