|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grått hår!
Noen som vet hvor ofte håret kan farges uten at det tar skade? Det er jo sikkert forskjell på produktene man bruker, men sånn generelt? Dagens hårfarger er vel ikke så aller verst i forhold til slik de var før, med tanke på kjemikaler?
|
|
|
#2 |
|
I gapestokken
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Oslo
Sv: Grått hår!Jeg har i over 10 år hatt en stripe i luggen med grått hår, som stadig blir tykkere. Den har opp til nylig klart å bli dekket av annet hår som ikke er grått. Men nå går ikke det lengre. Jeg farger håret når den blir for tydelig, om kommer til å gjøre det til jeg føler meg gammel nok til å la det grå vokse fritt. Foreløpig er jeg bare 32 år, og synes det er for tidlig å "let it grow".
|
|
|
#4 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Grått hår!Jeg begynner snart å si som mannen: håret er ikke grått, det er bare solbleket. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Grått hår!Godt å høre at jeg er i selskap med mange, i det minste! Husker ikke når jeg oppdaget mine første grå hår, men det er sikkert ti år siden. Minst. Jeg er ikke klar for å vise omverdenen mitt virkelige jeg helt enda, så enn så lenge fortsetter jeg å farge. Men jeg ser poenget ditt, Anuk, om at fargingen kan bli en tvangstrøye. Det er litt sånn jeg føler det allerede, men det blir litt som å velge mellom pest eller kolera, og da velger jeg å farge ofte en stund til.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|