|
|||||||
| Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg med bokønsker!Atonement, av Ian McEwan. Den er sikkert oversatt, men jeg vet ikke hva den heter. Litt fra 2. verdenskrig.
|
|
|
#3 |
|
Peppy!
|
Sv: Hjelp meg med bokønsker!
Miraklene i Santo Fico av D L Smith.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Permakulturell
|
Har du lest "Miraklene i Santo Fico"? Veldig underholdende.
|
|
|
#5 |
|
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg med bokønsker!Gulldronning perledronning. Les og gråt (det gjorde jeg) |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Fola Blakken
|
Atonement er fin!
Sist redigert av nolo : 14-12-06 kl 23:08. Årsak: tilføyelse |
|
|
|
|
|
#7 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Eller enda bedre, Frodig sommer, med Barbare Kingsolver, en veldig rolig og behagelig bok.(Hun er en stor tilhenger av økologi og natur om det virker interessant) Sherlock Holmes, kommer i kategorien lett underholdning, jeg liker!!!! "Bill merk 2469" JOtunheimen, er også en hyggelig bok, er for det meste små tekster på hver side men flotte bilder og kjempemorsom. Liker du serier? Så kan hun jo kjøpe en hel ferdig serie til deg? Hun kan jo få litt hjelp til å leite frem bøker på internett? Kan være masse gamle bøker å finne der!!! Lykke til og god jul!!! |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|