Sv: Bibelutdeling i skolen
Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.
aC. Jo, det er stor, stor forskjell på bedehus og sekter. I should know - jeg hadde 25 stk i nærområdet da jeg vokste opp. 
Jepp, men en sekt er ikke nødvendigvis et sted hvor man møtes i svarte kapper for å dryppe stearin utover pentagrammer det heller. De virker gjerne bare litt mer utilgjengelige for de som kun kjenner til de mer tradisjonelle, kristne miljøene.
Opprinnelig lagt inn av rine, her.
Du skrev barn, men hvis det ikke er barn vi snakker om her, er det vel ingen grunn til å ta på vei for noen av oss. Jeg hadde tenkt å svare deg noe lignende som Polyanna skriver under, selv om ditt referansegrunnlag nok teller mer enn statistikk?? Men en ting skal du ha, hvis du virkelig heller ønsker at barna dine skal røyke hasj enn å gå på bedehuset, er det tydelig at det går an å ta skade av å være i religiøse miljøer. 
Åkei, jeg skrev barn. Der har du rett. 
Mitt referansegrunnlag har selvfølgelig mye å si for hvordan jeg tenker, men jeg er allikevel ikke blind for statistikk. Dog synes jeg fortsatt at religiøs hjernevasking er langt skumlere enn tilfeldig hasjrøyking. Den siste kommentaren din synes jeg er langt over streken, spesielt når jeg selv sitter på hendene for ikke å komme med usaklig vås tilbake til deg.
|