|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ekvilist
|
Sv: Har du skrevet innlegg på FP du angrer på?
Ja, der har jeg også noe som har brent seg fast. Jeg følte at jeg ble stemplet som en som ikke ønsket å jobbe mot rasisme den gangen jeg ikke (ganske umiddelbart etter at det skjedde) mente at det uten videre var riktig å kalle handlingen mot Ali Farah rasisme. Det føltes helt merkelig, siden antirasisme har vært en viktig del av min identitet helt siden jeg var ganske liten. Selv om jeg kanskje ble oppfattet annerledes enn jeg ønsket, så kan jeg ikke si at jeg angrer på noe av det jeg skrev.
|
|
|
#2 |
|
... med mjuke pigger...
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det tror jeg noen kan synes er vanskelig. Selv om man står for det man skriver så har man ikke kontroll over andres måter å tolke en på. Det kan stikke dypt når man blir fremstilt, eller tolket, helt feil i forhold til hvordan man oppfatter seg selv. Og i noen tilfeller har jeg sett at hvis man forklarer og forsvarer så blir det tolket negativt.
|
|
|
|
#3 |
|
Ekvilist
|
Sant nok, men i mange av tilfellene synes jeg ting har blitt uklart framstilt. I utgangspunktet mener jeg at det er den som sender budskapet som har ansvar for å være såpass klar at det blir tolket riktig av det store flertallet. Hvis man mener at mange har tolket en feil, så har man faktisk vært uklar. Når det gjelder tilfellet jeg beskrev over her, så følte jeg vel egentlig ikke at det var uklarheter som gjorde at jeg ble oppfattet slik, men det jeg faktisk sto for. Det var nå iallefall en rar følelse.
|
|
|
#4 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#5 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|