Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Politi med hijab?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-02-09, 15:28   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Politi med hijab?

Sitat:

Jeg er ikke enig, jeg mener at økt rekruttering og integrering gir så store gevinster at det er verdt det. Dessuten er jeg overbevist om at dersom man ønsker økt sekularisering i samfunnet (som jeg gjør) så er det bedre å tillate religiøs aktivitet istedet for å gjøre det til en stigmatisert greie. Selv om jeg altså helst skulle ønske at alle var ateister.

Jeg er helt med på at religiøs aktivitet bør tillates i et demokratisk samfunn, men disse hører da virkelig privatlivet til.
Et sekularisert samfunn der det er tillatt med religiøse markører i jobbsammenheng (men mindre man er imam eller prest) høres litt selvmotsigende ut på meg.

Sitat:

Jeg beskylder ikke bønna for noe, jeg har skrevet hva min oppfatning er, få med deg den distinksjonen. Og relevante spørsmål har hun ikke stilt nei.

Jeg mener i aller høyeste grad at det er relevant for diskusjonen når man stiller spørsmål om hvorvidt andre religiøse/kulturelle plagg og symboler også bør bli tillatt.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:31.