|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#281 |
|
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Shoppingtråd
Hvor er Janus på tilbud?
|
|
|
#284 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: ShoppingtrådKnerten har vokst ut av skibuksa si, så da ble det en ny. Denne i knallrød fra Polarn o Pyret til halv pris, 250,-. Den virker kjempegod, og den er høy i livet og går like under armhulene.
|
|
|
#285 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: ShoppingtrådJeg kjøpte jo ei Reima-lue, som jeg ikke var fornøyd med. Sjekka litt her og litt der, og lurte på hva jeg skulle gjøre, da jeg kom over denne lua i "venteskuffa" til minstemor. Det var ei lue i 52 fra Nøstebarn, som ble altfor liten til lillebror da jeg kjøpte den i 2007. Så jeg prøvde den på, og den var helt super til minstemor. Så den har vi brukt fram til nylig, men da klarte vi å miste den. Aner ikke hvor den er. Så i dag (etter nok en irritasjonstur med dårlig lueløsning), så bestilte jeg ei ny. Den var så god, satt så bra, og var svært varm: |
|
|
|
|
|
#286 |
|
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
Sv: ShoppingtrådDe Nøstebarnluene der er igrunnen en str mindre enn de skal, 52 er som 50, det burde de opplyst om. Mens de luene som er litt lengre (Inkaluene?) er store på str igjen. *erfart og har for stor lue liggende* |
|
|
|
|
|
#287 |
|
Prematurmamma
|
Malin har også en sånn lue i brunt. Den er helt fantastisk.
|
|
|
|
#289 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Jeg elsker luene til Nøstebarn. Vi hadde to av disse i fjor. I år har vi en inkalue i hver farge, tre stk. Bedre luer har jeg aldri vært borti. |
|
|
|
|
|
#290 |
|
Pauset
Det var ikke deg jeg kjøpte ei fra, som jeg har på lur til senere? Ei rød? |
|
|
|
|
|
#291 |
|
www.bomulls.no
|
Det er knallekkert, men det er lilla og rødt altså - ikke rosa!
|
|
|
#294 |
|
Pauset
Sv: ShoppingtrådDa har jeg bestilt disse: |
|
|
|
|
|
#296 |
|
www.bomulls.no
|
Det er bra!
|
|
|
#297 |
|
Erfaren nok
|
Sv: ShoppingtrådFikk kjøpt Viking vintersko til Hannah på 40% til neste høst/vår.
Enten går det bra, eller så går det over. Sist redigert av Nessie : 18-02-09 kl 21:42. |
|
|
|
|
|
#299 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: ShoppingtrådKnerten vokste ut av vinterbukse og vinterjakke omtrent på 1-2-3, så vi måtte ha ny jakke også. Har vært i alle barneklesbutikker jeg kunne oppdrive, og jeg har ikke funnet en eneste vinterjakke. Måtte på nett og finne. Det ble denne fra HM:
|
|
|
#300 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: ShoppingtrådFøler at mye av svangerskapet mitt er så negativt, så i dag måtte jeg shoppe litt for å få en litt positiv vinkling. Alle klærne er i samme serie, så de kan mixes om hverandre. Sååå herlig velourstoff. De hadde skikkelig mye fint på Name-it nå!
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|