|
|||||||
| Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg har drukket brus i dag. Jeg kommer til å drikke brus på lørdager, og gjerne ellers i helgen også, men i mye mindre mengder enn før. Det er den daglige drikkingen jeg vil ha vekk, så i ukedagene er det strengt regime!
|
|
|
#2 |
|
I farta!!
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?
Samme her. Og eg drikk ikkje Cola eller pepsi av noko slag. Det er full kutt.
|
|
|
#3 |
|
Nye muligheter :o)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Straks 3 uker uten brus av noe slag.
|
|
|
|
#4 |
|
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Drar opp denne gamle tråden. Dere som sluttet med Pepsi Max/brus for to år siden: Hva er status i dag? Jeg vil så gjerne bli En Som Ikke Drikker Pepsi Max, og trenger litt inspirasjon.
|
|
|
#5 |
|
I farta!!
|
Sv: Jeg kutter brusen nå, noen som vil henge seg på?Jeg sluttet for lenge siden med Pepsi Max. Har hatt noen få tilbakefall der jeg har drukket i et par-tre uker men generelt så går det veldig bra. Og jeg merker utrolig stor forskjell på kroppen med og uten brus (dårligere humør, snopesjuk, økt matlyst, oppblåst i kroppen++ med lettbrus). Jeg kan drikke et glass vanlig brus ute på restaurant eller i helga men det klarer seg i massevis med et glass og det er ikke noe must.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|