Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Her er Norges bidrag til MGP 2009

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-02-09, 17:28   #1
Plipp
Getting in tune

Plipp sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Her er Norges bidrag til MGP 2009

Jeg er heller ikke imponert, men regnet med at han kom til å få flere stemmer. Synes det var påtatt pompøst og ga meg ingen god følelse. Danserne er gode da! Jeg likte soulbandet og hun som het Sonny.

Gammel 09-02-09, 23:21   #2
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg likte soulbandet og hun som het Sonny.

Jeg synes sangeren i soulbandet hadde flat stemme og at Sonny hadde en alt for heseblesende opptreden som gjorde henne andpusten og sikkert gjorde sitt til å ødeleggen en låt som ikke var alt for bra i utgangspunktet. Egentlig var det bare to-ere og tre-ere på min terning før felespilleren dukket opp.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-09, 21:43   #3
Fru Snurp
Overdriver

Fru Snurp sin avatar

Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
Fru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populærFru Snurp er populær
Standard

Jeg har ombestemt meg. Utifra opptredenen i kveld tror jeg herr Rybak ligger godt ann ja. Stemmen holdt fint i dag.

Gammel 21-02-09, 21:52   #4
Knerten
lykkelig

Knerten sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Blogginnlegg: 43
Knerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelenKnerten er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes egentlig han andre Alexander hadde mye bedre stemme. Men ikke noe særlig bra sceneshow.

Knerten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:04.