Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

70 år - fikk barn!

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-02-09, 17:41   #1
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Sv: 70 år - fikk barn!

Huff, nei dette syns jeg ikke noe om. Skjønner godt ønsket om å få barn, men å sette barn til verden når man er 70 år syns jeg er en totalt egoistisk handling.

Gammel 07-02-09, 17:42   #2
Lita
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Tertit, her.

Huff, nei dette syns jeg ikke noe om. Skjønner godt ønsket om å få barn, men å sette barn til verden når man er 70 år syns jeg er en totalt egoistisk handling.

Ja, nettopp. Hva skjer med oppfølging av ungen. Når ungen er 10 år er mor 80. Det er mer enn drøyt det faktisk!

Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 17:55   #3
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Men å gi en kvinne på 70 år prøverørsforsøk.
Derimot mener jeg at å få barn som 70-åring etter å ha prøvd i 50 år er egoistisk.
Vi har selv prøvd i mange år her, og min egen grense satte jeg på 40. Ingen mere prøving for vår del nå. Desverre.

Nin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 18:02   #4
Tertit
Stort sett blid

Tertit sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Nordmøre
Tertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt liktTertit er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lita, her.

Ja, nettopp. Hva skjer med oppfølging av ungen. Når ungen er 10 år er mor 80. Det er mer enn drøyt det faktisk!

Foreldrene kan umulig ha tenkt lenger enn ønsket om å få barn. Barnet vil jo også sannsynligvis bli foreldreløs ganske tidlig. Trist sak syns jeg

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:03.