|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Hvor mange dager i uken med fritidsaktiviteter for barna?Nå var vel strengt tatt spørsmålet om trening hver dag er for mye eller ikke.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor mange dager i uken med fritidsaktiviteter for barna?
Det har du jammen rett i... Jeg ser at for storebror er det av og til i overkant mange treninger. Det er noen foreldre på laget som pusher barna sine veldig, og trener ut over disse treningene. Jeg ser absolutt faren for at disse guttene går veldig lei. Det er viktig å finne en balanse mellom treningen og andre aktiviteter. Man må rett og slett lytte til barna. Presse dem akkurat passe mye til å trene, men også høre når de sier at nok er nok.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det kommer vel an på hvor gamle de er? |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Og det står i HI.
|
|
|
#5 |
|
Ikke altetende
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|