|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?Her i huset tennes det levende lys hver frokost, barnetegninger og andre kunstverk strømmer på uka gjennom ig mor sjøl lager små gaver til ungene uansett hvilken dag. Likevel setter vi pris på morsdag og farsdag, og Valentines er hjertedagen hvor man kan finne hjerte servelat på brødskiva og romantisk middag for små og store. Jeg elsker å dille og har gitt meg hen til Halloween da jeg så hvor hyggelig det var. *vill og gal* |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?Lite feiring her. Kanskje en kaffe på senga, maks. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
ull-lue
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva synes dere om morsdag/farsdag?Jeg synes da slettes ikke det var mye antipatier å spore her inne nå. Ganske så spredt i grunn, overstrømmende positiv stemning, noen som ikke syntes det var så nøye, og noen som syntes det var negativt. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|