Sv: Guitar Hero - vanedannende
Opprinnelig lagt inn av Iset, her.
Har dere sett dette? Det er helt SYKT, jeg skjønner virkelig ikke at det er mulig. Jeg bruker bare de tre første knappene nå, klarer ikke mer. Men målet er jo å bruke alle, men dette her kan jeg se laangt etter. 
(Kilde:
(Kilde: )
)
Through The Fire and Flames er hinsides vanskelig. Du låser den faktisk opp først når du har greid alle de andre låtene i spillet, den er ikke tilgjengelig før. Jeg kommer så vidt igjennom på medium, og jeg har noen hundre timer på Guitar Hero Det er jo ikke en sang det er et maraton, låten er over 8 minutter lang. Hvis du spiller på Easy så vil det faktisk antakeligvis bli lettere for deg om du går opp tli Medium vanskelighetsgrad. Da bruker du 4 knapper på 4 fingre men hovedforskjellen er at du får flere noter og det blir paradoksalt nok lettere for da spiller du mer det du hører. På Easy har de tatt vekk så mange noter at du må konsentrere deg for å ikke spille for mye 
Hvis du kjøper deg Rock Band 2 etter hvert så kan du jo prøve deg på vår venn fra Sverige Yngvie Malmsteen og Caprici Di Diablo:
Sist redigert av Juste : 06-02-09 kl 11:44.
|