|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang? | |||
| Ja |
|
63 | 55,26% |
| Nei |
|
51 | 44,74% |
| Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg sparer, samt manner meg opp til, å besøke en undertøysbutikk. Jeg har ingen BH-er som passer. Jeg har prøvd å gå ned i omkrets, og opp i cup, men enten svømmer puppen i cupen, eller den detter ut. Eller den både svømmer og detter ut! Hjelp! Dessuten er cup-fasongene ofte veldi forskjellige i samme størrelse. Noen er smale at det tyter ut i armhulene, andre er så brede at spilene gnager seg inn i armhulene.
|
|
|
#2 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
Mine kosta mellom 5 og 600. Det fine er at når du har kartlagt størrelsen er det supert å handle når det er salg, det gjorde eg i Stjørdal. Og dermed vart det Triumphpris likevel.
|
|
|
|
#3 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?For lommeboka sin del må en berre motstå fristelsen til å kjøpe matchende truser til 400 kroner stykket. Det klarte ikkje eg.
|
|
|
|
#4 |
|
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Re: Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?Jeg har faktisk handlet en BH på Change til 300,- og, det er ikke dyrt altså, og det var ikke salg.
|
|
|
#5 |
|
blant fjord og fossevell
|
Sv: Re: Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
Jeg finner ikke bh på change, har vert der flere ganger men de klarer ikke finne en eneste som passer. Og da forteller jeg størrelsen, problemene mine og hva som fungerer, men etter seks-syv ulike bher går jeg lei og går ut igjen. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?
Høres ut som meg. Utrolig mange dårlige bh'er. Skal få skikk på sakene, men jeg må vente til amming er over. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|