Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du blitt målt for riktig BH-str. noen gang?
Ja 63 55,26%
Nei 51 44,74%
Deltakere: 114. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-09, 10:42   #1
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?

Jeg sparer, samt manner meg opp til, å besøke en undertøysbutikk. Jeg har ingen BH-er som passer. Jeg har prøvd å gå ned i omkrets, og opp i cup, men enten svømmer puppen i cupen, eller den detter ut. Eller den både svømmer og detter ut! Hjelp! Dessuten er cup-fasongene ofte veldi forskjellige i samme størrelse. Noen er smale at det tyter ut i armhulene, andre er så brede at spilene gnager seg inn i armhulene.

Hvor mye må man beregne sånn ca på en god BH, f.eks. hos LaLina?

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 12:45   #2
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg sparer, samt manner meg opp til, å besøke en undertøysbutikk. Jeg har ingen BH-er som passer. Jeg har prøvd å gå ned i omkrets, og opp i cup, men enten svømmer puppen i cupen, eller den detter ut. Eller den både svømmer og detter ut! Hjelp! Dessuten er cup-fasongene ofte veldi forskjellige i samme størrelse. Noen er smale at det tyter ut i armhulene, andre er så brede at spilene gnager seg inn i armhulene.

Hvor mye må man beregne sånn ca på en god BH, f.eks. hos LaLina?

Mine kosta mellom 5 og 600. Det fine er at når du har kartlagt størrelsen er det supert å handle når det er salg, det gjorde eg i Stjørdal. Og dermed vart det Triumphpris likevel.

Gammel 04-02-09, 12:46   #3
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

For lommeboka sin del må en berre motstå fristelsen til å kjøpe matchende truser til 400 kroner stykket. Det klarte ikkje eg.

Gammel 04-02-09, 13:11   #4
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?

Jeg har faktisk handlet en BH på Change til 300,- og, det er ikke dyrt altså, og det var ikke salg.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-09, 13:20   #5
pulverheksa
blant fjord og fossevell

pulverheksa sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: pulverhuset
Blogginnlegg: 40
pulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smartpulverheksa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Re: Sv: Har du blitt målt til riktig bh-str. noen gang?

Opprinnelig lagt inn av Tonjemor, her.

Ja jeg har blitt målt, og kom ut igjen meg 85G, for en forskjell. Syns de er kjempeflinke på Change.
Dyrt, men bra.

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg har faktisk handlet en BH på Change til 300,- og, det er ikke dyrt altså, og det var ikke salg.

Jeg finner ikke bh på change, har vert der flere ganger men de klarer ikke finne en eneste som passer. Og da forteller jeg størrelsen, problemene mine og hva som fungerer, men etter seks-syv ulike bher går jeg lei og går ut igjen.

pulverheksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-02-09, 20:32   #6
Dronningen
Pauset

Medlem siden: Oct 2007
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Jeg har ingen BH-er som passer. Jeg har prøvd å gå ned i omkrets, og opp i cup, men enten svømmer puppen i cupen, eller den detter ut. Eller den både svømmer og detter ut! Hjelp! Dessuten er cup-fasongene ofte veldi forskjellige i samme størrelse. Noen er smale at det tyter ut i armhulene, andre er så brede at spilene gnager seg inn i armhulene.

Høres ut som meg. Utrolig mange dårlige bh'er. Skal få skikk på sakene, men jeg må vente til amming er over.

Antar at mine B/C-pupper begge er blitt til A. Den til høyre er i alle fall det. Ikke at det gjør meg så mye at de er mindre. Håper bare de blir like til slutt. Nå er det A og C.

Et problem er også at jeg ikke liker stramme ting på meg. Men kanskje vil det føles annerledes med annen cup.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:43.