Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Toåring døde etter å ha fjerna mandlane

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-02-09, 16:34   #39
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet

Hasselnøtt sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlane

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Legene informerte meg stadig om hvor farlig det er å legge helt små barn i narkose.

Opprinnelig lagt inn av Electronica, her.

Siden vi var gjennom en slik operasjon med en på 3,5 i november og ingen sa noe til oss om at det ikke var anbefalt, kjenner jeg at jeg blir kvalm av redsel av å lese dette. Helt forferdelig. Så vondt de må ha det.

Her var det overhodet ingen som sa noe som helst om narkose da min fikk dren for ei uke siden. Som normalt oppegående tenker man vel litt på egen hånd, men det var null informasjon.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:57.