Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?
Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.
Bullshit. Du skjønner ikke hva jeg skriver i det hele tatt. Enten er det du som er dum, eller jeg som ikke formulerer meg presist.
Det jeg skrev var at OM du hadde en litt pussig overskrift skal det MER til at jeg går inn og pirker enn om noen ANDRE har det. Det er fordi vi generelt har en lang historie med uenighet, og har ingenting med mine eventuelle fordommer om hva tråden måtte dreie seg om å gjøre. Derimot vil jeg gjerne unngå den lett forutsigbare kranglingen, fordi jeg ser at den blir i overkant kjedelig for trådscrollere.
Og nei. Jeg irriterer meg ikke over deg fordi du har rett. Det hadde da vært en usedvanlig tåpelig ting å irritere seg over.
Forresten, når jeg først er i gang, jeg vil gjerne kommentere dette med at noen brukere får mer slack enn andre. Det er lettest å bruke meg selv som eksempel siden jeg jo er, eh, her, og ikke bare fordi jeg er ENFP. Ved flere anledninger har det blitt trukket frem at jeg får mye slack. Ja, selvfølgelig får jeg det. Av noen. Og så har du andre igjen, som for eksempel Skremmern og rine, som pirker mer på meg enn andre igjen. It goes both ways.
Hah! aC sutrer:
Her vil jeg bare minne deg på hva du har sagt til meg, utallige ganger: Legger du hodet på blokka så... Klart jeg pirker mer på deg enn andre, men det er fordi din oppførsel i trådene inviterer mer til pirking, ikke fordi jeg er mer "venner" med andre.
Jeg har ikke vært her så lenge at jeg føler at jeg før spesielt mye slækk av noen.Ergo er det mer synd på meg enn på deg. :sutrer litt jeg også:
|