Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Overskrift eller innhold, hva er viktigst?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 20:17   #1
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Overskrift eller innhold, hva er viktigst?

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Jeg skal innrømme at jeg leste overskriften som «Skremmern er ute på trolletur». Jeg holder muligheten åpen for at jeg er på bærtur, men jeg tror fortsatt det, altså.

Etter å ha lest hovedinnlegget i den tråden synes jeg du er på bærtur i hvert fall.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 20:31   #2
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Etter å ha lest hovedinnlegget i den tråden synes jeg du er på bærtur i hvert fall.

Nettopp. Spikkingen i Skremmerens tråd oppfatter jeg som patetisk trangsynthet, i motsetning til alenemødretråden. Det er lov å se ting i sammenheng med HI og det er ikke spor av trolling i Skremmerens HI.

Gammel 02-02-09, 00:39   #3
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har vært en liten stund her, men ikke skrevet særlig mye. Det er mye fornuftig her på forumet, men jeg synes at endel brukere er nedlatende, spydige og til tider rett ut uforskammet. Det som er synd er at de er flinke nok til å gjøre det akkurat passe tildekket, slik at de ikke kan bli "tatt" for det.
En hærlig hærsketeknikk.

Endel ser ut til å finne det mer underholdende å hakke på skrivefeil, setningsoppbygning o.l enn å svare på en ordentlig måte på det det blir spurt om. Merkelig siden et helt underforum er viet til denne selsomme aktiviteten.

Det er ofte de samme som fremstår uhyre,og til tider latterlig PK.
Nok av selvrettferdighet her i forumet.

Men som sagt jeg har noe å hente, på flere enn en måte, ved å "henge" på forumet her, så jeg kommer til å fortsette. Så trekker jeg heller litt overbærende på smilebåndet av resten.

..og nei jeg har ikke tenkt å korrekturlese dette innlegget før jeg poster det.

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
klassiker

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:52.