Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Godt kjøp?

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-02-09, 14:13   #1
Mille82
Nybegynner

Mille82 sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Oslo
Mille82 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Godt kjøp?

Mitt inntrykk er at man altid tror man tjener mere på å handle på nett enn i butikker og er altid ekstreutgifter og valuttaforskjell så ender ofte på det samme.- ok å prøve/se det før det handles og ha bytte og reklamasjons rett ... handler aldri på nett om det ikke er noe som er heeelt spesielt og jeg ikke kan få det her hjemme - da er ikke prisen et isshue...
Mille

Mille82 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-02-09, 14:19   #2
Grøten
Ser fremover!

Grøten sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Grøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt liktGrøten er virkelig godt likt
Standard

Sv: Godt kjøp?

Opprinnelig lagt inn av Mille82, her.

Mitt inntrykk er at man altid tror man tjener mere på å handle på nett enn i butikker og er altid ekstreutgifter og valuttaforskjell så ender ofte på det samme.- ok å prøve/se det før det handles og ha bytte og reklamasjons rett ... handler aldri på nett om det ikke er noe som er heeelt spesielt og jeg ikke kan få det her hjemme - da er ikke prisen et isshue...
Mille

Er sant som du sier, men jeg må så langt for å få T2H så om jeg kjøper det på nett til full pris eller i butikk etter mange timer i bil, er det for en gangs skyld moro å teste nettbutikkene....
Er første gang jeg handler så mye fra utenlandske nettbutikker, men andre gjør det, så burde jo gå bra....
Klart litt jobb om det skulle være feil med osv....men men man lærer så lenge man lever!!
Og er alt til forventnigene mine, ja så får ungene flotte klær til en helt ok pris!! Med eller uten toll!!

Grøten er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:23.