Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Er det å flytte utenlands "dårlig gjort" overfor beste- og oldeforeldre?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 31-01-09, 23:45   #23
Blånn
Bør lage seg en tittel selv

Blånn sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Er det å flytte utenlands "dårlig gjort" overfor beste- og oldeforeldre?

Opprinnelig lagt inn av Susse, her.

En annen tanke datt inn i meg når jeg leste HI. Hva med alle de besteforeldrene som nå flytter utenlands ? Jeg har to venninner i slutten av 30.årene med småbarn som har foreldre som har flyttet til Spania etter førtidspensjonering. De synes ikke det er så veldig ok at foreldrene har valgt å flytte så langt unna og kun kommer hjem et par ganger i året.

Mine foreldre bor i utlandet i forbindelse med jobb og har gjort det de siste 7 årene. Det er selvsagt trist at vi ikke ser de oftere, men vi har god kontakt allikevel. Vi visste egentlig at de før eller senere kom til å flytte utenlands, så vi var forberedt på det (de har jobbet i utlandet i perioder siden jeg var tenåring). Heldigvis har de ofte hatt mulighet til å komme hjem på ferier og i forbindelser med møter (pappa reiser veldig mye i sin jobb, og er han i Skandinavia tar han ofte turen innom Norge og barnebarna - mine tre og broren min sin ene).

Behind every great man is a woman rolling her eyes.
-Jim Carrey-
Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:48.