Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Madonna på Valle Hovin

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-09, 21:00   #1
Clubby
Free Toy Inside!

Clubby sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Clubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smartClubby imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Madonna på Valle Hovin

Tragisk. Skulle hatt henne her for mange år siden. Ikke nå med den nye musikken.
Like interessant som at Tina Turner er ute og turnerer igjen og kommer til Oslo til høsten..

Gammel 30-01-09, 21:02   #2
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Clubby, her.

Like interessant som at Tina Turner er ute og turnerer igjen og kommer til Oslo til høsten..

Gammel 30-01-09, 21:23   #3
Stikka
...

Stikka sin avatar

Stikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelenStikka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Billettene legges ut 9.februar. Men det kommer til å være stor rift om billettene. Men blir de så dyre altså? Jeg kommer til å prøve uansett. Tror det blir en stor opplevelse.

Gammel 30-01-09, 21:30   #4
Lizzie
Bør lage seg en tittel selv

Lizzie sin avatar

Lizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smartLizzie imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal nok prøve å få billetter tror jeg. Jeg var på denne konserten i London i september og var litt mellomfornøyd. Skyldtes kanskje at det var for stort (ca. 90000), at vi hadde dårlige plasser (helt bakerst) og at lyden falt ut til tider. Siden jeg har levd med Madonna i 26 år så vil jeg gi henne sjansen til å forbedre et dårlig inntrykk. Konserten i London for 2,5 år siden var helt utrolig super, så jeg vet at hun kan!

Gammel 30-01-09, 21:51   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer

LilleT sin avatar

Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Her er billettprisene nevnt.

Gammel 31-01-09, 11:02   #6
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg skal dra!!! Koste hva det koste vil. Og jeg betaler gjerne 1100 kr for å stå i den "Golden circle". Dette er første og sikkert siste gang hun kommer til Norge, og det SKAL jeg ha med meg!

Jeg hadde derimot ALDRI betalt samme prisen for Led Zeppelin, de hadde jeg ikke sett gratis en gang. Og heller ikke ABBA hadde jeg betalt like mye for, så smaken er som baken.

Gammel 31-01-09, 11:21   #7
Lisa
anglofil

Lisa sin avatar

Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Blir sikkert i overkant av 1000kr i Norge må bli ... var over £100 i London sist gang ... så yep, det er dyrere å se Madonna en U2 til og med.

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 12:39   #8
Benmurphy
-

Benmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtidBenmurphy har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg hadde derimot ALDRI betalt samme prisen for Led Zeppelin, de hadde jeg ikke sett gratis en gang. Og heller ikke ABBA hadde jeg betalt like mye for, så smaken er som baken.

Led Zeppelin og ABBA ble ikke nevnt med utgangspunkt i smak; de er eksempler på hvor stor, og hvor vanskelig å få sett live, en artist må være for at 1100,- skulle være akseptabel billettpris på Valle Hovin.

Ben "since John, George and The King are still dead" Murphy

Benmurphy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-01-09, 19:30   #9
Tito
I gapestokken

Tito sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Tito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smartTito imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benmurphy, her.

Led Zeppelin og ABBA ble ikke nevnt med utgangspunkt i smak; de er eksempler på hvor stor, og hvor vanskelig å få sett live, en artist må være for at 1100,- skulle være akseptabel billettpris på Valle Hovin.

Ben "since John, George and The King are still dead" Murphy

Er ikke Madonna stor nok og vanskelig nok til å få sett? Og som glitterchick påpeker, så koster det nok masse å sette opp slike produksjoner som Madonna har.

Gammel 31-01-09, 23:33   #10
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tito, her.

Jeg skal dra!!! Koste hva det koste vil. Og jeg betaler gjerne 1100 kr for å stå i den "Golden circle". Dette er første og sikkert siste gang hun kommer til Norge, og det SKAL jeg ha med meg!

Kunne ikke sagt det bedre!!

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:57.