Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Toåring døde etter å ha fjerna mandlane

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-01-09, 10:32   #1
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlane

Jeg prøver å ikke få lettere panikk over å legge Hannah i narkose på tirsdag.
Jeg vet jo at det gjøres ofte, og at det helt sikkert går bra. Men gruer meg litt likevel.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 10:34   #2
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Forferdelig tragisk at sånn kan hende.

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Jeg prøver å ikke få lettere panikk over å legge Hannah i narkose på tirsdag.
Jeg vet jo at det gjøres ofte, og at det helt sikkert går bra. Men gruer meg litt likevel.

Jeg ville tenkt at det er sikkert nesten tryggere rett etter noe så tragisk har skjedd, for da er alle mere påpasselige.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 10:38   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Huff, slikt er virkelig trist. - Og tragisk.

Jeg håper også at dette ikke er en tabbe. Sykehuset har jo naturligvis taushetsplikt, så vi vil jo ikke få den siden av historien. Tabbe eller ikke, så er det jo grusomt.

Gammel 30-01-09, 13:24   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Det var jo igrunn ikkje meininga at dette skulle komme ut før etter begravelsen. Akkurat no ville dei sørge i fred. Lokalavisa respekterte det, men desverre kom det ut på anna vis. Dei har det så ufatelig vondt no, ein lillebror kjem aldri til å bli skikkelig kjent med storebroren sin.

Gammel 30-01-09, 13:41   #5
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Uff, så tragisk.

[sidedebatt slettet]

Sist redigert av torsk : 30-01-09 kl 14:51.
torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 13:52   #6
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Uff så grusomt. Kjenner jeg gruer meg til mini her skal gjennom den operasjonen i år. Sånne saker roer ikke nervene mine akkurat.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 13:58   #7
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Mine har hatt mandeloperasjon i 2,5-årsalder, uten noen
komplikasjoner, men man kan aldri vite og jeg er utrolig glad for at
det gikk bra med dem og at de nå heller aldri(*nesten*) er syke.
Hadde selv blødninger etter en uke og ble lagt inn og i ny narkose, var liiiivredd

Stakkars stakkars familie, dette må være helt grusomt og jeg skjønner dere
som snart skal operere deres kjære små at dere blir skremt, men jeg tror
dette er noe som ytterst skjelden skjer.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 11:05   #8
Kneazle
Passiv

Standard

Nå synes jeg at jeg har hørt så mange skrekkhistorier om mandeloperasjoner som går galt. De fleste går jo helt greit, men likevel... Så forferdelig med denne toåringen.

Guniss: Hvis det er MR'en du tenker på, så tror jeg du skal prøve å slappe av. Det er jo ikke noe inngrep, og bare en lett sedering. Det går nok veldig bra.

Sist redigert av Kneazle : 30-01-09 kl 15:05. Årsak: Trykkleif
  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.