|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlane
|
|
|
#2 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneForferdelig tragisk at sånn kan hende.
Jeg ville tenkt at det er sikkert nesten tryggere rett etter noe så tragisk har skjedd, for da er alle mere påpasselige. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneHuff, slikt er virkelig trist. - Og tragisk.
|
|
|
#4 |
|
Unik
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneDet var jo igrunn ikkje meininga at dette skulle komme ut før etter begravelsen. Akkurat no ville dei sørge i fred. Lokalavisa respekterte det, men desverre kom det ut på anna vis. Dei har det så ufatelig vondt no, ein lillebror kjem aldri til å bli skikkelig kjent med storebroren sin.
|
|
|
#7 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneMine har hatt mandeloperasjon i 2,5-årsalder, uten noen |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Passiv
|
Sv: Toåring døde etter å ha fjerna mandlaneNå synes jeg at jeg har hørt så mange skrekkhistorier om mandeloperasjoner som går galt. De fleste går jo helt greit, men likevel... Så forferdelig med denne toåringen. Sist redigert av Kneazle : 30-01-09 kl 15:05. Årsak: Trykkleif |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|