Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Skilpaddas flisespikkeri

...

Skilpaddas flisespikkeri Ingen flis for liten - her er det fritt frem for alle pedanter!

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-09, 01:18   #10
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: ...

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Det funker ikke her, med alt + 0133. Husker ikke hva jeg måtte gjøre sist. FF, anyone?

Det fungerer bare hvis du bruker det nummeriske tastaturet. Alt-tasten holdes inne hele tiden mens du skriver 0133.

Hvis du har laptop, har den vanligvis ikke et egent nummerisk tastatur, men da er det "nummeriske tastaturet" gjerne å finne på bokstavtastaturet og er tilgjengelig når man holder ned Fn-tasten. På min laptop er for eksempel nummerisk "0" å finne på M-tasten. (Det står en blå 0 på tasten.) På laptopen min må jeg holde ned Fn- og Alt-tastene samtidig som jeg skriver 0133 på de tastene som har blå tall. (Dette er trolig en totalt uforståelig beskrivelse …).

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Psst, MR; mellomrom mellom tegn og smil også.

Jah, for det sier Språkrådet, så!

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:29.