Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har dere ofte barnevakt?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-01-09, 17:54   #11
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har dere ofte barnevakt?

Hva er ofte egentlig? Tipper vi har barnevakt max en gang i mnd. Da sover gjerne begge to hos mine foreldre eller hos søsken. Da vi bare hadde en, hadde vi ofte barnevakt, både venner, søsken og mine foreldre stilte opp.

Litt mer vanskelig å få noen til å passe to stk, men jeg synes ikke vi kan klage. Vi kunne nok hatt barnevakt oftere også, mine foreldre sier sjelden nei. Problemet er at de er såpass unge at de er i full jobb begge to. Jeg tenker at de er unge nok til å være barnevakter, men så gamle at de trenger å få hvile ut i helgene når de ikke er på jobb. Derfor vegrer jeg meg litt for å spørre dem for ofte.
Svigers bor langt unna, så de kan vi aldri regne med. (Kanskje når barna blir store nok til å reise med fly alene... )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.