|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokklubben igjenIngen som skal nevne hvor enkelt det er å ringe de?
|
|
|
#2 |
|
Overdriver
Medlem siden: May 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bokklubben igjen
Nevnte forsåvidt ringing også... men ikke det at det er vanskelig å komme igjennom. Hang meg heller opp i at det var elendige kundebehandlere når man først kom frem, som først heller ville skylde på posten, noen andre i min husholdning (!) eller at det ikke kunne stemme (altså jeg juger) før de kunne tenke seg at de hadde gjort en feil.
|
|
|
#3 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Oslo
![]() ![]() |
Jeg har vært nødt til å ta kontakt med dem på telefon to ganger den siste måneden. Måtte snakke, så jeg måtte vente. Første gang 31 minutters ventetid, andre gang "bare" 24. Det er elendig, særlig i en periode hvor mange kunder var nødt til å ta kontakt med dem pga tull de hadde det hele og fulle ansvaret for.
|
|
|
#4 |
|
Hertuginne
|
Det er det jeg mistenker at vi var også, storebror har nemlig skiftet aldersgruppe i løpet av året. Men da får de forsyne meg sørge for å få fikset alt i systemene sine også.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|